Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 475 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> andere bands/muziek >> Autumn Page of 5
Autumn
Author Topic
BEERRR

Senior

Posted: June 4, 2020 20:54:07

Quoted From Daniëlle: Ben benieuwd hoe het morgen gaat klinken!!Wordt mijn eerste keer Autumn

Nou, is het je nog meegevallen ?

Autumn is mij zwaar tegengevallen. Allereerst was het geluid min of meer bagger. Maar de beste song imo achterwege laten (Who has seen her wave her hand) kan gewoon niet. Ik moest het hele concert al p*ssen maar ik was bang dat als ik weg zou gaan mijn favo nummer zou komen.  Maar helaas, het kwam niet. En ik vind gewoon dat Autumn zonder Meindert Autumn niet meer is.

http://www.myspace.com/beerrr666
Daniëlle

Intermediate

Posted: June 4, 2020 21:44:19

Het was wel gaaf, ja! Alleen wel jammer dat de zangeres niet zo goed te horen was!! :-S
Weet trouwens niet of ik nog een keer een concert bij zal wonen, want ze trokken niet helemaal mijn aandacht...

Ik zeg het maar zo: voor een paar keer is het leuk, maar ik zou ze niet iedere week/maand willen zien!!

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
Screamager

doet geen dingen

Posted: June 4, 2020 22:05:34

Sommige mensen trekken Autumn nieuwe stijl niet - ik daarentegen kan het wel op waarde schatten, en iedere maand Autumn? No problemo.

Vind het overigens wel jammer dat 'No trace' niet op de nieuwe plaat staat, maar ja, je kunt niet alles hebben.

You might think his new trick is sick sawing a pigeon in half with a stick
Mayow

Posted: June 5, 2020 20:10:52

Was ook mijn eerste keer Autumn. Erg jammer van het geluid ed, ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vandaar dat ik ze 21 juni in de Mezz - Breda nog maar een keer ga checken, kijken hoe het dan bevalt =)

tjeerd

Beginner

Posted: June 16, 2020 13:20:31

Zaterdag 16 juni (vanavond dus )
plaats Parkhof te Alkmaar
[ PSYGOTHIC PARTY - 'the metal edition' ]
AUTUMN + SEPHYROS
+ ASHEN
+ DJ ToXiZ
Cafe: DJ BURQA
Deur: 20:00 / 7,- / cjp 6,- / CKV

Siouxie

Felinity Mod

Posted: June 16, 2020 17:23:08

Aanwezig :) Tot straks!

xxx-jes van mij en de Metal Miauws. www.metalmiauws.com
RebelMage

Jaren 80 Koning

Posted: June 17, 2020 11:03:55

Erg gave show gisteravond. De band leek een stuk meer ontspannen bij het spelen van de nieuwe nummers dan bij de tryout en de cd presentatie en dit was duidelijk merkbaar bij de uitvoering van die nummers. Vooral Shadowmancer, Communication on opium en Satellites kwamen zeer goed uit de verf. Daarnaast hoop ik echt dat ze de cover van Duran Duran's A view to a kill erin houden, het is echt een ontzettend leuk nummer voor degenen uit Nienke's generatie. ;) @Siouxie, hij was weer erg gezellig. Tot de volgende keer!

Kooningh aller Taghtiger Jaaren, Winnaar AF Profcoach 2003/2004 en 2005/2006 Runner-Up Vi League en Profcoach Competitie 2002/2003 en 2004/2005
Siouxie

Felinity Mod

Posted: June 17, 2020 13:50:03

Het was zeker gezellig. Nieuwe nummers klonken erg lekker live! En de cover is erg leuk live :)
Straks de foto's eens bekijken. Wel even wennen weer met nieuwe camera, dus was zo nu en dan zoeken waar de juiste knopjes ook al weer zitten. Hoop dat er een beetje leuke foto's tussen zitten, licht was wel mooi om te kijken, maar voor foto's erg donker...

xxx-jes van mij en de Metal Miauws. www.metalmiauws.com
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: June 19, 2020 23:32:00

heb Autumn erg vaak gezien, vond het ook altijd leuk om ze te fotograferen, tot de vorige lichtman stopte... het is nu veel te donker; je kan de band maar amper zien spelen, kan je net zo goed de CD op zetten ofzo...
zal dus daarom niet snel meer naar een concert gaan speciaal voor hun omdat ik graag fotografeer tijdens een concert, maar als ze ergens spelen waar ik toch ben, wil ik wel altijd nog even een kijkje nemen!
(Had overigens wel naar de CD presentatie willen gaan, maar kon toen niet omdat ik toen een afspraak had bij de tattoo shop)

Vind de stem van Nienke erg goed, maar mis Jasper, Menno en Meindert wel erg op het podium... tis nu echt zo anders...

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
DJ

Newbie

Posted: June 20, 2020 19:29:59

Vrijdag in P3 Purmerend!!

tjeerd

Beginner

Posted: June 21, 2020 19:19:09

Quoted From DJ: Vrijdag in P3 Purmerend!!

Shows Breda and Purmerend have been cancelled!

www.autumn-band.com

Forever After

Old and ....

Posted: June 22, 2020 14:13:43

Ben ik blij dat ik nog geen kaartjes voor Breda had gehaald.

Pain doesn't hurt... when it's all you've ever felt.
Sardiensel

I'm just me!

Posted: September 29, 2020 14:39:02

Optreden gister in de P3 was errug leuk! Nienke is echt té maf gewoon
Vond de opkomst wel erg tegenvallen, had meer mensen verwacht! Maarja zo kreeg het een beetje de sfeer van een privé optreden...

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
komeetjejanne

Posted: October 9, 2020 17:27:59

Heeft er iemand misschien foto's van het optreden in P3?

groetjes Janne

NULL
Sasje

Beginner

Posted: October 9, 2020 18:31:28

Zag vanmorgen een klein stukje van Sattelites op MTV bij Brand New Videos!

Zag er goed uit! voor zover ik dat kan beoordelen in een stukje van 20 seconden

Hopelijk kan ik m binnenkort een keertje helemaal bewonderen.. Nummer blijft btw echt in mijn hoofd hangen

« First    « Previous Page of 5 Next »    Last » Back to top