Autumn
|
Author |
Topic |
~femke~
 Plaatjesmaker
|
|
|
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: January 30, 2021 22:55:16
|
|
|
Heel naar...sterkte Nyn!!!!
Maar voor vervanging: ik zou wel iemand weten...ze heeft ook met Ayreon meegezongen en kent Autumn goed.
Ik ben benieuwd of ik het bij het rechte eind heb.
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|
silvia

Join Date: 4/27/2004 Posts: 184 Location: Utrecht / Lusaka - Zambia
|
|
Posted: February 10, 2021 20:11:32
|
|
|
eerst maar even afscheid nemen..komend weekend denk k zo:)
|
I just didnt want to know Best to keep things in the shallow end Cause I never quite learned how to swim ~ Blue / A Perfect Circle ~
|
|
Natascha
 Fotogravin/admin
|
|
Posted: February 23, 2021 02:36:29
|
|
|
Ben de 16e naar het afscheidsconcert geweest...
Zal wel raar worden zonder Ninx!
|
 http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
|
|
songoku
 Joost-terrorist
|
|
Posted: March 3, 2021 18:56:25
|
|
|
Nieuwe zangeres is bekend geworden officele statment van autumn:
We zijn ontzettend trots dat we Marjan binnen de Autumn-clan mogen verwelkomen!
Omdat het opvullen van het gat dat Nienke heeft achtergelaten geen simpele opgave is, zijn we niet over één nacht ijs gegaan en hebben we de tijd genomen om ons grondig te oriënteren. Marjan overtuigde ons echter al vanaf het begin met haar enthousiasme en haar prachtige vertolking van Autumn's nummers, waardoor ze al snel de gedoodverfde favoriet werd. Uiteindelijk bleek ze, ondanks flinke concurrentie, de beste papieren te hebben om met Autumn de toekomst tegemoet te treden. Naar onze mening is zij één van de best bewaarde geheimen in de Nederlandse muziekwereld en we zijn dan ook uitermate opgetogen dat we gezamenlijk een nieuw hoofdstuk kunnen gaan schrijven.
Naast zingen in haar eigen band Elister heeft Marjan bijgedragen aan een aantal projecten. Haar laatste wapenfeit, een bijdrage aan het album '01011001' van de band Ayreon, kon rekenen op lovende recensies en laat een zangeres horen die zich makkelijk staande houdt tussen een keur aan internationaal hoog aangeschreven artiesten.
Marjan zal haar live-debuut met autumn maken op een aantal zomerfestivals zoals Wacken Open Air, Metal Gothic Palace en Summer Breeze, en zal intensief betrokken worden bij het schrijfproces van de opvolger van 'My New Time', wat al in volle gang is.
Reactie van Marjan:
Een reactie van Marjan
Een tijdje terug nam Jens contact met me op en vroeg of ik geinteresseerd zou zijn om een auditie te gaan doen bij Autumn. Ik was verbaasd maar voelde me vereerd dat ze mij als kandidaat beschouwden. Jens stuurde me Autumn's laatste CD "My new time", welke ik al kende van nummers op myspace. Toen ik het album nog een keer goed beluisterde realiseerde ik me dat er een enorme kans op me lag te wachten.
Op de dag van de auditie gooide pech met de auto bijna roet in het eten maar gelukkig konden we, met niet al te veel vertraging, toch aan de auditie beginnen. Na wat zenuwen weg-gezongen te hebben, kreeg ik de kans om ervan te gaan genieten en wat me meteen opviel was de relaxte sfeer tijdens de auditie. Op de weg terug kon ik alleen maar hopen dat ze voor mij zouden gaan kiezen, en dat is gebeurd…
Om nu, naast Elister, ook bij Autumn te gaan zingen voelt heerlijk, en ik hoop dat we mooie dingen zullen maken en bereiken!
|
|
|
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: March 7, 2021 08:29:51
|
|
|
Marjan Rulesssssss
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|