Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 385 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> andere bands/muziek >> Nightwish; Een nieuw tijdperk Page of 6
Nightwish; Een nieuw tijdperk
Author Topic
Thamara

Mara

Posted: 25-5-2020 17:33:30

Ik vind haar op vision of atlantis lijken qua stem

~femke~

Plaatjesmaker

Posted: 25-5-2020 18:21:39

ehm wie is het; kennen we haar ergens van?

www.femkehansen.nl
intGod

Staaldraadplukker

Posted: 25-5-2020 18:49:19

Niet echt ... Maar ze zat blijkbaar in een ABBA cover band ...

U mag nu gokken hoe groot de kans is that Nightwish tijdens de volgende toernee een ABBA nummertje gaat spelen ...

Ars non postulat causam - My Blog
The official Transentience website
Transentience Myspace
Stranger

Posted: 25-5-2020 22:17:09

Quoted From intGod: Niet echt ... Maar ze zat blijkbaar in een ABBA cover band ...

U mag nu gokken hoe groot de kans is that Nightwish tijdens de volgende toernee een ABBA nummertje gaat spelen ...

ABBA coverband?? Volgens mij stond er alleen iets dat Abba haar eerste cd was die ze heeft gekocht. Ze zat in een bandje genaamd alyson avenue. Via google kun je op hun myspace een aantal nummers beluisteren en die klinken zeker niet slecht,

NULL
Rule-Ant

Posted: 27-5-2020 13:05:26

wat een gruwelijke uitspraak heeft zij soms. Het is niet dat ze slecht zingt, maar na Tarja mag je wel met wat beters dan dit komen.

BEERRR

Senior

Posted: 27-5-2020 22:01:47

Ik vind dit nieuwe nummer dus helemaal niks hebben. Over de nieuwe zangeres kan ik na 1 nummer nog niet oordelen, maar voor Nightwish is het niet te hopen dat dit hun nieuwe koers is.

http://www.myspace.com/beerrr666
Ninx

Posted: 28-5-2020 12:17:07

Ze klinkt wel aangenaam eigenlijk, wel puur...niet te theatraal. Haar uitspraak is beter dan die van tarja, maar dat was nu juist ook wel weer heel charmant. Hoe het ook zij, ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Wat moet het voor dat meisje zwaar zijn al die kritiek te verduren, het is nogal een opgave.....wel een leuk koppie trouwens.

www.autumn-band.com\r\nwww.dejafuse.com
BEERRR

Senior

Posted: 28-5-2020 22:05:30

Quoted From Ninx: Ze klinkt wel aangenaam eigenlijk, wel puur...niet te theatraal. Haar uitspraak is beter dan die van tarja, maar dat was nu juist ook wel weer heel charmant. Hoe het ook zij, ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Wat moet het voor dat meisje zwaar zijn al die kritiek te verduren, het is nogal een opgave.....wel een leuk koppie trouwens.

Ze zal het wel moelijk krijgen omdat ze toch vergeleken gaat worden met Tarja.

http://www.myspace.com/beerrr666
The Keeper

Newbie

Posted: 30-5-2020 0:57:18

Quoted From BEERRR:
Quoted From Ninx: Ze klinkt wel aangenaam eigenlijk, wel puur...niet te theatraal. Haar uitspraak is beter dan die van tarja, maar dat was nu juist ook wel weer heel charmant. Hoe het ook zij, ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Wat moet het voor dat meisje zwaar zijn al die kritiek te verduren, het is nogal een opgave.....wel een leuk koppie trouwens.

Nja... waarom zou ze het daar moeilijk mee krijgen. Haar stem is veel beter dan die van Tarja! En live zal ze zeker weten beter zijn dan Tarja want live klonk Tarja echt als een kat met ingegroeide teennagels! Bij de hoge noten schoof ze ze dan nog uit ook!!! haha... 
Dus ze heeft echt nix om zich druk over te maken... ze is gewoon weg beter!

Marinka

Posted: 1-6-2020 16:06:34

Quoted From The Keeper:
Quoted From BEERRR:

Nja... waarom zou ze het daar moeilijk mee krijgen. Haar stem is veel beter dan die van Tarja! En live zal ze zeker weten beter zijn dan Tarja want live klonk Tarja echt als een kat met ingegroeide teennagels! Bij de hoge noten schoof ze ze dan nog uit ook!!! haha... 

zo denk niet iedereen er over.
dus ik denk wel degelijk dat ze het moeilijk gaat krijgen.
je hebt ook fans die het niet pikken dat zij nu de zangeres is en niet tarja en zo.

NULL
muppet

Beginner

Posted: 2-6-2020 15:19:02

kheb gisteren paar stukjes van de nieuwe zangeres gehoord maar des te langer ik erna luister des te slechter ze klinkt (mijn mening).
ben benieuwd hoe dat album gaat klinken wat in september uit komt ik denk dat het niks is but who knows.
khad liever tarja nog gehad ze kon tenminste nog normaal zingen.

midnattsol

Intermediate

Posted: 14-6-2020 10:55:28

De nieuwe Nightwishplaat getiteld: Dark Passion Play
Zal via Nuclear Blast records op 28 september 2007 
op het Europese publiek losgelaten worden..

Tracklist:

01. The Poet And The Pendulum
02. Bye Bye Beautiful
03. Amaranth
04. Cadence Of Her Last Breath
05. Master Passion Greed
06. Eva
07. Sahara
08. Whoever Brings The Night
09. For The Heart I Once Had
10. The Islander
11. Last Of The Wilds
12. 7 Days To The Wolves
13. Meadows Of Heaven

Cover artwork:

Een single, "Amaranth", zal het album op 24 Augustus voorgaan.
Er zullen diverse varianten verschijnen waarvan de datails later bekend gemaakt worden.

cover:

Ik kan iig niet wachten :)

Proost!

Mad world...
Daniëlle

Intermediate

Posted: 20-8-2020 14:19:22

In maart 2008 zullen ze 2 shows spelen in Nederland!!

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
songoku

Joost-terrorist

Posted: 21-8-2020 20:23:28

Quoted From Marinka:
Quoted From The Keeper:
Quoted From BEERRR:

zo denk niet iedereen er over.
dus ik denk wel degelijk dat ze het moeilijk gaat krijgen.
je hebt ook fans die het niet pikken dat zij nu de zangeres is en niet tarja en zo.

Lees op internet toch erg veel positieve reacties, nu de promo is uitgelekt. En ik vond Tarja erg goed klinken, en Annette klinkt zeker niet slechter.

Is er dan al bekend waar en waneer NW zal spelen? ik hoorde dat ze in ieder geval in de Heinken Music hall spelen.

Stranger

Posted: 21-8-2020 22:00:12

Op het stargazers forum wordt er gezegd dat ze 2 concerten in NL zullen geven. Ook wordt er veel gepraat over 21 maart.

Ik zie net dat hierboven al vertelt werd over 2 concerten

NULL
« First    « Previous Page of 6 Next »    Last »