Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 390 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> andere bands/muziek >> Nightwish; Een nieuw tijdperk Page of 6
Nightwish; Een nieuw tijdperk
Author Topic
Sardiensel

I'm just me!

Posted: September 27, 2020

Ik heb ondertussen ook al 2 kaartjes binnen, tegen die tijd even kijken wie dat tweede kaartje gaat gebruiken, te ver weg om nu al te zeggen..ben ook erg benieuwd, vind de cd best goed klinken...

Ik zit erover na te denken naar dat soloconcert te gaan in de Melkweg..maar ik weet het nog niet helemaal. December word een behoooorlijk drukke concertmaand dus tegen die tijd ff kijken of mn zus me op de gastenlijst kan regelen of dat ik geld overheb (kleine kans...)

Their feelings go way beyond my own..
-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
DaughterAnorexia

Knijn!

Ik heb gisteren een paar nummers van Tarja solo geluisterd en ik vind het nou niet echt interassant... totaal niet, eigenlijk; nogal gewoontjes en saai en ik was toch al nooit zo'n fan van haar stem.
Dus nee, ik ga niet naar haar soloconcert in december

"We dansen op de rand van een vulkaan" - Maurice Ravel
Saphira

Tsjah je moet ervan houden idd.. Ben zelf helemaal weg van Tarja haar stem, dus  inmiddels alles geregeld, Lotta en ik gaan weer es samen naar een concert :) Morgen eens kaarten halen (Vind het wel een beetje duur, 28 eu voor Tarja solo.... Maar heb het er wel voor over :))

Overigens vond ik net dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=nRvw8ofwdAA zou toch kei gaaf zijn als ze die weer eens live spelen!

´Africa unite,
Cause the children want to come home,
Africa unite,
Unite for the benefit of your people!`

Bob Marley
silvia

Posted: September 28, 2020

Nieuwe video Bye bye Beautiful:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=hTdhXxxWREo[/url]
Beetje oppervlakkig concept en ik vind dat de band wel iets heel anders neerzet dan ten tijde met Tarja: eigenlijk vind ik het wel cheap overkomen.
Anette live Wishmaster, wat slechte kwaliteit:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=8yv9OCpQduo[/url]

I just didn??t want to know
Best to keep things in the shallow end
Cause I never quite learned how to swim
~ Blue / A Perfect Circle ~
JCROY

Being Everyone

Posted: September 28, 2020

Nieuwe cd plus nieuw t-shirt binnen VETTTIG!!!!!

Anders, ok, geen Tarja, maar toch ..

erg prettig in't gehoor overall!!!

\\\"I have been Joostitutionalized ...I suddenly feel the need to perform and play all kinds of crazy synthesizer-tunes
Sasje

Beginner

Posted: September 29, 2020

Nog een video clipje van de nieuwe cd Dark Passion Play -> Amaranth 

www.youtube.com/watch

Ik moet echt zeggen dat ik de nieuwe nummers erg goed vind klinken, zo voor de eerste keer. Heb net de cd besteld. Ben erg nieuwsgierig geworden naar de rest.

Die slechte kwaliteit van Wishmaster is idd wel erg slecht. Vind Annette daar afschuwelijk in klinken, want ben natuurlijk net als ieder ander gewend dat Tarja dit zingt. Weet niet of dit nou door de slechte opname komt of dat het daadwerkelijk ook zo beroerd klinkt.
Hopen spelen ze live dus niet al te veel oud materiaal, maar gewoon veel nieuw werk!

songoku

Joost-terrorist

Posted: October 1, 2020

Vind die clip van Bye Bye Beautiful erg leuk gemaakt, en het is gewoon een heerlijk hard nummer. Ik vind het nieuwe NW album beter dan alle anders albums.. Ik weet dat veel mensen dit niet met me eens zijn, maar het is mijn mening.. Nu wachten tot Maart op het concert.

Rattin

Intermediate

Posted: October 2, 2020

Wij hebben de nieuwe CD ook al in huis en wij vinden hem ook geweldig.

De mensen moeten de nieuwe zangeres gewoon niet vergelijken met Tarja,ik vind haar heel goed,misschien wel beter,dus ik sluit mij aan bij jou songoku.

sS
Cheatah

Lagrimas negras

Posted: October 2, 2020

Als ze niet vergeleken moet worden met Tarja, moet ze live ook maar geen oude nummers gaan zingen. Die vergelijking komt gewoon, en die is zeer terecht.

songoku

Joost-terrorist

Posted: October 3, 2020

Quoted From Cheatah: Als ze niet vergeleken moet worden met Tarja, moet ze live ook maar geen oude nummers gaan zingen. Die vergelijking komt gewoon, en die is zeer terecht.

Het zijn toch geen nummers van Tarja? Het zijn nummers van Nightwish en aangezien zij de zangeres nu is mag zij die ook gewoon zingen.. Okay het klinkt anders. Ik heb die clip van Wishmaster live gezien. En het valt me zeker weten niet tegen..

DaughterAnorexia

Knijn!

Posted: October 3, 2020

Maar als twee verschillende zangeressen hetzelfde nummer gaan zingen is het toch gewoon logisch dat er vergeleken wordt?

Ik heb het album nu sinds maandag in huis en ik vind Anette op cd in ieder geval niet tegenvallen, het lijkt mij dat de band een goede keus heeft gemaakt door iemad te kiezen die een compleet andere stijl en energie heeft dan Tarja.  Het album zelf vind ik echter wel wat tegenvallen, niet slecht, maar zeker niet het beste wat Nightwish ooit heeft uitgebracht. Persoonlijk vind ik The Poet And The Pendulum direct al het hoogtepunt en daarna kabbelt het wat te veel door, met wat hoogtepuntjes hier en daar.

Kan iemand mij trouwens vertellen uit welk land "The Islander" en "Last Of The Wilds" oorspronkelijk komen? Vroeg ik me zo ineens af...

songoku

Joost-terrorist

Posted: October 4, 2020

Quoted From DaughterAnorexia: Maar als twee verschillende zangeressen hetzelfde nummer gaan zingen is het toch gewoon logisch dat er vergeleken wordt?

Ik heb het album nu sinds maandag in huis en ik vind Anette op cd in ieder geval niet tegenvallen, het lijkt mij dat de band een goede keus heeft gemaakt door iemad te kiezen die een compleet andere stijl en energie heeft dan Tarja.  Het album zelf vind ik echter wel wat tegenvallen, niet slecht, maar zeker niet het beste wat Nightwish ooit heeft uitgebracht. Persoonlijk vind ik The Poet And The Pendulum direct al het hoogtepunt en daarna kabbelt het wat te veel door, met wat hoogtepuntjes hier en daar.

Kan iemand mij trouwens vertellen uit welk land "The Islander" en "Last Of The Wilds" oorspronkelijk komen? Vroeg ik me zo ineens af...

Hoe bedoel uit welk land die nummers oorspronkelijk komen?? Alle muziek van Nightwish schrijven ze zelf hoor..

DaughterAnorexia

Knijn!

Dat zijn folknummers...

Om duidelijker te zijn: dit zijn moderne interpretaties van oude folknummers, vandaar die vraag. En ja, ik weet dat in het boekje staat dat de nummers geschreven zijn door Nightwish zelf, maar ik neem aan dat ze daarmee de bewerking van het origineel bedoelen.

lianne87

komkommerchips!

Ik vind het nieuwe album echt heerlijk, licht lekker in mijn gehoor. De stem van Annete is wat toegankelijker, maar zeer aangenaam. In maart maar eens kijken hoe het live allemaal is.

Natascha

Fotogravin/admin

gister was een vriend van me op bezoek en had de nieuwe Nightwish CD bij
heb er niet naar geluisterd als in 'de nieuwe van Nightwish' maar gewoon als een CD die ik nog niet ken, en moet zeggen dat ik het niet slecht vond. heb de CD 2 keer achter elkaar geluisterd (tussendoor waren we wel aant kletsen dus kan niet zeggen dat ik het in z'n geheel goed mee kreeg) en normaal kon ik niet eens een hele CD van hun beluisteren omdat ik het halverwege echt beu was. haar stem ligt beter in m'n gehoor als die van Tarja.

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
« First    « Previous Page of 6 Next »    Last »