A New Dawn
|
Author |
Topic |
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: June 4, 2020 11:01:47
|
|
|
Quoted From detestence: Was echt weer super in Gouda en een speciale touch voor Willem :-)
Check ook de site www.anewdawnband.nl voor een verslag en geweldige foto's (bedankt o.a. Berzeker en Intgod ;-))
Je bedoelt die touchdown met de verjaardagstaart?
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|
detestence
 Beginner Join Date: 5/27/2007 Posts: 46
|
|
Posted: June 4, 2020 16:26:27
|
|
|
Quoted From JCROY: Quoted From detestence: Was echt weer super in Gouda en een speciale touch voor Willem :-)
Check ook de site www.anewdawnband.nl voor een verslag en geweldige foto's (bedankt o.a. Berzeker en Intgod ;-))
Je bedoelt die touchdown met de verjaardagstaart?
Hahaha die komt er zeker nog bij !!
Het was gezellig dat jullie er ook waren.
|
|
|
BEERRR
 Senior
|
|
Posted: June 8, 2020 10:41:57
|
|
|
Ik zal zo mijn collega's even verrassen met A New Dawn; AF zijn ze inmiddels een beetje aan gewend maar hoe ze hier op zullen reageren ........
|
http://www.myspace.com/beerrr666
|
|
detestence
|
|
|
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: June 8, 2020 14:31:49
|
|
|
Quoted From detestence: Hahaha ik ben benieuwd!!
BTW morgen op Rotorock Open Air Festival:
A New Dawn headliner !!
Lekker K Geregeld D.
Dan spelen we zelluf!!
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|
detestence
|
|
Posted: June 8, 2020 16:59:23
|
|
|
Quoted From BEERRR: Ik zal zo mijn collega's even verrassen met A New Dawn; AF zijn ze inmiddels een beetje aan gewend maar hoe ze hier op zullen reageren ........
maar wat vinden ze er van??
Ik kan je zeggen dat ik een bedrijf ken waar geloof ik inmiddels iedereen een AND t-shirt of girly heeft aangeschaft
ben benieuwd.. trouwens misschien leuk om te vermelden dat AND op dit moment als bandreport op Aardschok wordt gevolgd (www.aardschok.nl)
Hier kun je verslagen lezen van de optredens en interviews met de leden. Voor Summerdarkness komt er ook nog eens een speciaal "backstage" report.
Nog meer weten?? Ok, A New Dawn wordt regelmatig gedraaid op Sirens Radio van Sonic Cathedral; www.soniccathedral.com en op diverse andere radiostations in the USA, Frankrijk , Italië etc
|
|
|
intGod
 Staaldraadplukker
|
|
Posted: June 9, 2020 07:43:05
|
|
|
Lekker bezig, jongens! Doe zo voort ;)
|
Ars non postulat causam - My Blog The official Transentience website Transentience Myspace
|
|
intGod
 Staaldraadplukker
|
|
Posted: June 9, 2020 07:46:35
|
|
|
Quoted From detestence: Wel raar om te horen dat je nummer vals noemt; zeker gezien de reacties en recensies van verschrikkelijk veel sites
Ik ken nog een band die daar last van heeft ... Heeft veel te maken met opnamekwaliteit, mix en dat soort zaken. Losstaand van het feit dat het natuurlijk mogelijk is dat hier en daar vals is. Mijn ervaring is dat zang erg moeilijk vast te leggen is op een demo en al snel nergens meer op lijkt.
|
Ars non postulat causam - My Blog The official Transentience website Transentience Myspace
|
|
detestence
|
|
Posted: June 9, 2020 17:44:01
|
|
|
Quoted From intGod: Quoted From detestence: Wel raar om te horen dat je nummer vals noemt; zeker gezien de reacties en recensies van verschrikkelijk veel sites
Ik ken nog een band die daar last van heeft ... Heeft veel te maken met opnamekwaliteit, mix en dat soort zaken. Losstaand van het feit dat het natuurlijk mogelijk is dat hier en daar vals is. Mijn ervaring is dat zang erg moeilijk vast te leggen is op een demo en al snel nergens meer op lijkt.
Nouja ik ben het wel met je eens hoor Kristof, maarvals is wel een hard statement..
En aangezien ik zelf conservatorium heb gedaan denk ik dat ik dat wel zou horen toch (net als menig andere muzikanten; bladen; e-zines; radio zenders etc etc)
|
|
|
detestence
|
|
|
BEERRR
 Senior
|
|
Posted: June 10, 2020 01:33:09
|
|
|
Quoted From detestence: Quoted From BEERRR: Ik zal zo mijn collega's even verrassen met A New Dawn; AF zijn ze inmiddels een beetje aan gewend maar hoe ze hier op zullen reageren ........
maar wat vinden ze er van??
Ik kan je zeggen dat ik een bedrijf ken waar geloof ik inmiddels iedereen een AND t-shirt of girly heeft aangeschaft
ben benieuwd.. trouwens misschien leuk om te vermelden dat AND op dit moment als bandreport op Aardschok wordt gevolgd (www.aardschok.nl)
Hier kun je verslagen lezen van de optredens en interviews met de leden. Voor Summerdarkness komt er ook nog eens een speciaal "backstage" report.
Nog meer weten?? Ok, A New Dawn wordt regelmatig gedraaid op Sirens Radio van Sonic Cathedral; www.soniccathedral.com en op diverse andere radiostations in the USA, Frankrijk , Italië etc
Ze waren er niet kapot van. Maar de enige collega die het wellicht leuk had gevonden was er die dag niet . Maar misschien zit de kracht dan toch in de herhaling
|
|
|
detestence
|
|
|
detestence
|
|
Posted: June 10, 2020 09:02:40
|
|
|
Maar de enige collega die het wellicht leuk had gevonden was er die dag niet . Maar misschien zit de kracht dan toch in de herhaling
Doen doen doen !!! lekker veel spelen
|
|
|
Anoek
 De IJskoningin
|
|
Posted: June 10, 2020 12:50:05
|
|
|
Ik vind A New Dawn helemaal geweldig :D Vond het zo jammer dat ik niet naar hun optreden in de Gonz kon, dat was voor mij maar 10 minuten lopen
|
Rage, it burns all around us
|
|
BEERRR
 Senior
|
|
Posted: June 12, 2020 21:56:22
|
|
|
Quoted From Anoek:
Ik vind A New Danw helemaal geweldig :D Vond het zo jammer dat ik niet naar hun optreden in de Gonz kon, dat was voor mij maar 10 minuten lopen
10 minuten lopen; dat zou ik niet laten lopen
|
|
|