Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 428 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> andere bands/muziek >> Epica Page of 8
Epica
Author Topic
deijsman

Valveking 112

Posted: September 11, 2020 04:13:33

Quoted From JCROY:
Quoted From Exordium: Ach JCROY, als jij 'm mooi vindt, dan moet je er gewoon een aantrekken hoor..

95 kilo in een girlie???

Ik vind naveltruitjes om te zien bij een ander enzo best leuk maarruuh dit is iets over the top I guess

! WIR KAPITULIEREN NIEMALS !
supervixen

Intermediate

Posted: September 11, 2020 07:14:28

Sinds kort heb ik epica ook 'ontdekt'. Ik luister er graag naar en ik vind the divine conspiracy een lekkere afwisselende cd.

www.tessawaterberg.tk

When you loose small mind you free your life.
died_laughing

duikertje

Posted: October 17, 2020 07:44:11

Ik heb al zin in vrijdag.

I think i've gone insane, i can't remember my own name.It could be wourse, I could be you.
Sardiensel

I'm just me!

Posted: October 17, 2020 10:38:54

Ik ooooookeindelijk weer iets leuks, deze eenzame week lijkt eeuwen te duren...

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
Evelien

Posted: October 17, 2020 16:16:06

Jup jup, ik ook zin

Daniëlle

Forum Regular

Posted: October 17, 2020 16:40:09

Ja volgende week!  Heb Epica dan bijna 1,5 jaar niet live gezien, echt erg!

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
died_laughing

duikertje

Posted: October 19, 2020 12:20:57

Vanavond

I think i've gone insane, i can't remember my own name.It could be wourse, I could be you.
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: October 20, 2020 01:21:37

was vanavond erg gaaf!!!!!

wat ik al op Epica forum schreef:
nou dat was me een gave show!!!!!
eerst dus 20 minuten rondjes rijden op de parkeerplaats, werd kei vaak een plaatsje ingepikt, dat ik al klaar stond met knipperlicht en iemand anders er voorschoot, erg gemeen, maar op een gegeven moment was ik het echt zat! stond dus weer op een auto te wachten die weg wilde rijden, had knipperlicht al aan staan, kwam er van de andere kant ook weer een auto aan die ook z'n knipperlicht aan zette, dus ik had zoiets van 'verrek maar' en terwijl de auto die weg ging half uit het vak kwam, stond ik er al half in! stond helemaal te trillen! maar goed, mensen van andere auto zijn me niet achterna gekomen en m'n auto is ook nog heel dus is goed afgelopen

maar goed, eerst voor de show alvast een foto gemaakt van de hele band met Jorgen en de cheque, en toen de zaal ingegaan. van onze lieve Mariska mocht ik op de merchandise kist gaan staan en kon dus lekker over het publiek uit kijken om foto's te maken, erg fijn!!!! *dikke kus voor Mariska*

Vond de show erg gaaf! Vond het al erg leuk om Rene *pyro* backstage te zien lopen, dat beloofde al veel goeds, en dat kwam ook!!!!! zo enorm gaaf! Heb bij een aantal vuurwerk momenten even de knop ingedrukt gehouden, kan ik later gifjes maken met bewegende vlammetjes enzo, hoop dat dat lukt, zou wel cool zijn!
Het klonk ook allemaal geweldig goed, ja ben erg blij dat ik er bij was!
Ook een hoop bekenden gezien, ook altijd erg leuk!

Uiteraard ook de nieuwe merchandise meegenomen, kan ik m'n kleerkast weer aanvullen

Nou, dit was een geweldige avond!

Oja en nogmaals de complimenten aan Jeroen z'n nieuwe kapsel! 

-=-=-=-=-=-=-

Zondag weer, maar dan met Xystus!

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
Evelien

Posted: October 20, 2020 10:42:34

Ik vond het ook een goed optreden. Had ze al meer dan een jaar niet meer gezien maar Simone is wel beduidend beter gaan zingen. Enige wat ik jammer vind is dat ze echt bijna alles klassiek zingt, wat meer variatie zoals ze op de cd doet vind ik persoonlijk mooier maar dat is een smaakkwestie. Vond nummers als Living a Lie en Fools of Damnation heel erg goed uit de verf komen live. Alleen Chasing the Dragon viel me zwaar tegen, dat nummer is op cd zo mooi en ik vond dat het nu niet waar gemaakt kon worden, maar dat zal vast en zeker alweer een kwestie van smaak zijn Vuurwerk zag er ook mooi uit, had alleen van het gastoptreden meer verwacht. Volgens mij had ik het liever Mark zelf horen doen. Maar was een leuke avond.

*Exordium*

MissMiserable

Posted: October 20, 2020 10:58:47

Ik vond het ook een gaaf optreden. Ik was eigenlijk totaal zonder verwachtingen gegaan, omdat ik Epica al 2.5 jaar ruim niet gezien heb ofzo. ging meer onder het mom van 'ben wel benieuwd en Eindhoven is toch dichtbij, dus waarom niet' Maar ik vond de nieuwe nummers over het algemeen wel gaaf. Zeker Fools of Damnation and Death of a Dream (zo heet ie volgens mij). Je hoort ook echt wel goed love dat Simone vooruit gegaan is en voort weet hoe ze met haar stem om moet gaan. En haar performance is ook wel vooruitgegaan. Ik moet zeggen, het viel me alles mee, vond het stiekem gewoon gaaf haha.

Verder ook gezellig, avond met veel bekenden! ben wel blij dat ik toch gegaan ben.

Een gestreepte koe maakt nog geen zebra!
Sardiensel

I'm just me!

Posted: October 20, 2020 14:11:28

Ik kwam pas ergens 9 uur aanzetten omdat we pas om half 8 wegreden uit Zaandam. Ik baalde ook al stilletjes dat het zo laat was, maargoed het was niet anders...

Ik vond het wel een tof optreden, zeker met dat vuurwerk. Had wel een vervelende plaats vanwege het laat aankomen dus zag eigenlijk de helft van het concert alleen Ad staan=p Later ging er iemand naast me weg zodat ik Simone en de rest ook nog wel kon zien. Ik vond net als Evelien ook dat Simone een beetje teveel met kopstem en klassiek zong, maar dat is inderdaad een kwestie van smaak. Verder had ik bij twee hoge noten het gevoel dat ze hem eigenlijk net ietsje eronder pakte, maar dat kan ook aan mij liggen. Chasing the Dragon vond ik wel tof zo!

Ik ben ook blij dat ik gegaan ben, eens kijken hoe ze het volgende week in de Melkweg doen!

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
~femke~

Plaatjesmaker

Posted: October 20, 2020 15:42:54

Ja dat vuurwerk was nice. Ik vond het alleen een btje op onverwachte momenten komen. Of ligt dat aan mij. En ik vond het geluid echt veelste hard! Helaas heb ik nu ondanks mijn oordopjes gehoorbeschadiging opgelopen. Verder leuk avondje!

www.femkehansen.nl
BEERRR

Senior

Posted: October 20, 2020 16:40:46

Het geluid stond in het begin niet al te best en veel te basserig, maar gelukkig was dat na het eerste nummer wel verbeterd. Persoonlijk vond ik niet dat het al te hard stond maar misschien zijn mijn oren inmiddels wel verpest .

Ook inderdaad jammer dat Simone best wel veel "met kopstem" zong en dat er daardoor wat minder variatie in haar stem lag. Af en toe moest ze ook wel iets laten lopen maar met de band die meeloopt viel dat bijna niet op. Dat blijf ik toch wel een nadeel vinden bij een optreden van Epica hoor.

Ik denk trouwens wel dat Simone onderhand een blaasontsteking moet hebben van die ventilator die haar rokje elke keer deed opwaaien .

Mark was wel weer superenthousiast en ook blij dat de zaal zo lekker vol was.

Het vuurwerk was wel oke, maar vond ik niet altijd op de goede momenten gebruikt.

Ook leuk was dat in de pauze Transitory nog even langs kwam, tot op dat moment het leukste van de avond (los van de gezelligheid natuurlijk )

http://www.myspace.com/beerrr666
enja

Beginner

Posted: October 20, 2020 16:40:51

Was erg leuk ja!

helaas kwamen wij door files veel later aan dan we gewild hadden, we stonden nu helemaal op het hoekje. Alles was nog wel goed te zien, maar het is gewoon veel leuker om vooraan te staan.

BEERRR

Senior

Posted: October 20, 2020 16:49:09

Quoted From enja:

Was erg leuk ja!

helaas kwamen wij door files veel later aan dan we gewild hadden, we stonden nu helemaal op het hoekje. Alles was nog wel goed te zien, maar het is gewoon veel leuker om vooraan te staan.

Of je moet gewoon heel brutaal zijn. Op een gegeven moment kwam er nog een vrij fors meisje bij me langs; die heb ik toch maar bij Edwin ondergebracht onder het mom dat het een bekende van hem was  . Maar toen bleek ze geen woord nederlands te spreken. Maar ik was haar kwijt

En weer on topic: Ik heb wel weer zin in morgen Epica in Apeldoorn met een goed voorprogramma (Xystus)

http://www.myspace.com/beerrr666
� First    � Previous Page of 8 Next �    Last � Back to top