Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 427 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Bedenk de ultieme After Forever prijs! Page of 7
Bedenk de ultieme After Forever prijs!
Author Topic
Marinka

Posted: June 1, 2020 11:31:47

mij lijkt het leuk om wat oud matriaal en matriaal dat bijna niemand heeft in een pakket te doen.

wat me ook heel leuk lijkt is: een fotoshoot met alle bandleden maar dan echte mooie, net alsof je zelf bvb in die band zit.
en met de hele band eens mooie foto`s dat lijkt me echt gaaf

NULL
shalami333

psycho-logic

Posted: June 1, 2020 12:09:36

Fotoshoot met bandleden is een goed idee ja! :-)
Of zoiets als een dagje/avondje met de band meelopen, zoals al ongeveer is genoemd, lijkt me ook wel interessant, liefst natuurlijk gecombineerd met het kiezen van een setlist! :-) Wel in overleg met de leden hoor, moet wel te doen en haalbaar voor ze zijn.

Dus...
Christine

Posted: June 1, 2020 13:39:56

Wat ook best ultiem zou zijn is als prijs een nummer mogen meespelen/zingen op het podium. Kost de band (bijna) niks en je hebt wel een topavond. Enige probleem is dan dat de winnaar een instument moet kunnen bespelen / zingen...

Ranja

Beginner

Posted: June 1, 2020 13:44:06

ja een fotoshoot is gaaf, want het lukt nooit om met de hele band tegelijkertijd op de foto te kunnen!

*Blub*
Marinka

Posted: June 1, 2020 13:46:40

Quoted From Christine: Wat ook best ultiem zou zijn is als prijs een nummer mogen meespelen/zingen op het podium. Kost de band (bijna) niks en je hebt wel een topavond. Enige probleem is dan dat de winnaar een instument moet kunnen bespelen / zingen...

daar had ik ook al aan gedacht maja niet iedreen durft op het podium en zo 
en ze meoten inderdaad kunnen spelen of zingen

NULL
songoku

Joost-terrorist

Posted: June 1, 2020 14:25:21

Quoted From Marinka:
Quoted From Christine: Wat ook best ultiem zou zijn is als prijs een nummer mogen meespelen/zingen op het podium. Kost de band (bijna) niks en je hebt wel een topavond. Enige probleem is dan dat de winnaar een instument moet kunnen bespelen / zingen...

daar had ik ook al aan gedacht maja niet iedreen durft op het podium en zo 
en ze meoten inderdaad kunnen spelen of zingen

Tsja, meezingen met Floor of meegrunten met Sander kan natuurlijk ook dan :P

Marinka

Posted: June 1, 2020 14:59:27

je hebt ook verlegen mensen. die dat enit durven maar mischien kunnen ze dan wel kiezen of dit of dat:P:P

wat hebben we toch ideeen hahaha

NULL
Christine

Posted: June 1, 2020 15:01:16

OF de setlist bepalen óf een nummer meezingen/spelen bedoel je? Dat is op zich best een leuke keuze...

EDIT: Een muziekles van een bandlid lijkt me ook wel leuk. Dat je kunt kiezen uit een keyboardles van Joost, zangles van Floor, gitaarles van Sander/Bas, bassles van Luuk of drumles van André.

songoku

Joost-terrorist

Posted: June 1, 2020 15:45:07

Quoted From Christine: OF de setlist bepalen óf een nummer meezingen/spelen bedoel je? Dat is op zich best een leuke keuze...

EDIT: Een muziekles van een bandlid lijkt me ook wel leuk. Dat je kunt kiezen uit een keyboardles van Joost, zangles van Floor, gitaarles van Sander/Bas, bassles van Luuk of drumles van André.

Je vergeet de optie: Gruntles van Sander.

Christine

Posted: June 1, 2020 15:54:44

Of rockzang bij Bas en didgeridooles van Luuk
(degenen die niet weten waar ik het over heb moeten de filmpjes van het laatste album nog maar eens bekijken)

Marinka

Posted: June 1, 2020 16:03:22

ahahahah

ja maar dat bedoel ik ja.
of bijvoorbeeld een keuze tussen een fotoshoot of een keer mee op het podium mee zingen of een zang/gitaar/bas/drum/keyboard les 
hahaha
das pas vet ja

NULL
shalami333

psycho-logic

Posted: June 1, 2020 18:04:44

Een muziekclinic, jaaaaaaaaah! Zou ik als gitaarhobbyist helemaal te gek vinden. :-)
Maar goed, dan lijken me keuzemogelijkheden ook wel handig idd, anders zou niet iedereen aan mee kunnen doen.

Dus...
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: June 1, 2020 22:37:50

een prijs als in 'kies uit de volgende opties als je gewonnen hebt', is niet haalbaar denk ik, want de band moet wel een beetje controle kunnen houden ;-)
maar goed, hoe meer ideeen hoe beter, want wie zegt dat we het bij een eenmalig feestje houden?

-=-=-=-

zijn er ook bepaalde type prijsvragen die je aanspreken of juist totaal niet aanspreken?

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
songoku

Joost-terrorist

Posted: June 2, 2020 12:02:42

Quoted From Natascha: een prijs als in 'kies uit de volgende opties als je gewonnen hebt', is niet haalbaar denk ik, want de band moet wel een beetje controle kunnen houden ;-)
maar goed, hoe meer ideeen hoe beter, want wie zegt dat we het bij een eenmalig feestje houden?

-=-=-=-

zijn er ook bepaalde type prijsvragen die je aanspreken of juist totaal niet aanspreken?

Vind de prijsvragen waarin je een (makkelijke) vraag moet beantwoorden altijd wel leuk. Iets minder vind ik dat je moet verzinnen waarom jij juist moet winnen of het afmaken van slagzinnen.

Natascha

Fotogravin/admin

Posted: June 2, 2020 12:31:26

vraag moet natuurlijk niet TE makkelijk zijn, anders krijg je dat belspel idee

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
« First    « Previous Page of 7 Next »    Last » Back to top