Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 427 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Bedenk de ultieme After Forever prijs! Page of 7
Bedenk de ultieme After Forever prijs!
Author Topic
Exordium

MissMiserable

Posted: June 2, 2020 21:19:22

ik vind juist altijd een creatieve prijsvraag wel leuk.. maar dan wel in ruime zin. Bedoel niet eidereen kan tekenen of schilderen bijv.. maar bijvoorbeeld weer zingen, een gedicht schrijven, of gewoon een grappig verhaaltje ofzo..  of een gave taart bakken, iedereen kan wel íets verzinnen!

De creatieve prijsvraag is mijn favoriet.. een vraag beantwoorden vind ik vaak iets te simpel. Het antwoord is vaak gewoon even te googlen als je begrijpt wat ik bedoel..

Nja.. een vraag in de zin van uitleggen waarom jij vindt dat je iets 'verdient' zegmaar.. dat vind ik wel leuk maar ook een beetje lastig; dan moet je jezelf zo omhoog praten haha.. elitair doen waarom juist jij het verdient:p

de meest verschrikkelijke prijsvragen vind ik slogans verzinnen ofzo :S of 'maar de volgende zin af...'

vind btw wel dat bij een creatieve prijsvraag de mogelijkheid er moet zijn voor alle deelnemers om het resultaat bijv. te showen bij 'me and after forever' op de site ofzo.. Vaak zit er wel een hoop moeite en werk in.. waardering voor wat je gemaakt hebt, ook als je niet gewonnen hebt, is wel leuk

Empty memories won't heal the pain..
deijsman

Valveking 112

Posted: June 3, 2020 11:43:07

een gesingeerde gitaar van Sander of Bas waar ze een optreden mee gespeeld hebben!

! WIR KAPITULIEREN NIEMALS !
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: June 3, 2020 13:24:37

wow doe maar ruig!
dan lijkt me een gesigneerd drumvel (wat aan vervanging toe is) toch net iets handiger voor de band ;-)
maar ja je hebt gelijk, zou wel cool zijn!

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
songoku

Joost-terrorist

Posted: June 4, 2020 11:22:42

Quoted From deijsman:
een gesingeerde gitaar van Sander of Bas waar ze een optreden mee gespeeld hebben!

Of een gesigneerd keyboard van Joost , a 2000 euro...

Cheatah

Lagrimas negras

Posted: June 4, 2020 11:26:28

Dude, kap nou eens over Joost.

songoku

Joost-terrorist

Posted: June 4, 2020 11:59:18

Quoted From Cheatah: Dude, kap nou eens over Joost.

Wooow, take it easy zeg.... 

Christine

Posted: June 4, 2020 14:32:25

Volgens mij is dit een AF forum, en aangezien Joost in AF zit mogen we best over hem praten, toch songoku?

songoku

Joost-terrorist

Posted: June 4, 2020 14:34:34

Quoted From Christine: Volgens mij is dit een AF forum, en aangezien Joost in AF zit mogen we best over hem praten, toch songoku?

Yep, dus ik snap niet waar die andere een probleem van maakt...

Cheatah

Lagrimas negras

Posted: June 4, 2020 14:49:49

Quoted From Christine: Volgens mij is dit een AF forum, en aangezien Joost in AF zit mogen we best over hem praten, toch songoku?

Grappig dat je dat zegt. Dit is een AF forum, en AF telt zes leden. Take a hint.
Op een gegeven moment vind ik de Joost-dit, Joost-dat obsessie gewoon irritant, en als iets me irriteert dan wil ik er soms weleens iets over zeggen. Daar moet je dan ook maar tegen kunnen. Ik weet dat ik niet alleen voor mezelf spreek. Dat zegt misschien al genoeg. Ik heb er wel weer even genoeg over gezegd, jullie moeten zelf maar zien wat je ermee doet.

Christine

Posted: June 4, 2020 15:38:45

Jullie? Ik kan me niet herinneren dat ik doorzaag over Joost. Ik kan me uberhaubt niet herinneren dat ik hier nou zo heel veel post.
AF telt inderdaad zes leden. Ik geloof dat er hier het meest over Floor gepraat wordt, en daar hoor je ook niemand over.

Maar laten we ophouden met naar elkaar te bitchen, ontopic weer!

Over makkelijke prijsvragen gesproken...

1. Hoe heet de zangeres van AF?
2. Hoe heet het nieuwe album van AF?
3. Hoe heet de eerste single van het nieuwe album?

Beetje erg makkelijk als je het mij vraagt....

Exordium

MissMiserable

Posted: June 4, 2020 15:41:52

ik vind de makkelijke prijsvragen dan ook niet zo tof..

ik vind sowieso van die vraag-antwoord dingen niet zo hip. Veel gaver om gewoon een prijsvraag te bedenken waarbij mensen hun creativiteit en fantasie moeten gebruiken.

Empty memories won't heal the pain..
Cheatah

Lagrimas negras

Posted: June 4, 2020 15:52:50

Daar ben ik het wel mee eens. Het is een beetje te formeel om dan met vragen en een puntensysteem te gaan werken enzo. Het is inderdaad leuker als er een factor creativiteit meespeelt. Dan is het alleen maar leuker als de band of BT een winnaar kiest.

songoku

Joost-terrorist

Posted: June 4, 2020 17:23:38

Quoted From Exordium: ik vind de makkelijke prijsvragen dan ook niet zo tof..

ik vind sowieso van die vraag-antwoord dingen niet zo hip. Veel gaver om gewoon een prijsvraag te bedenken waarbij mensen hun creativiteit en fantasie moeten gebruiken.

Ja okay daar heb je misschien wel gelijk in...  Heerlijk creatief bezig zijn...

Evelien

Posted: June 4, 2020 18:14:27

Ik ben niet zo creatief aangelegd hehe, maar ben het er wel mee eens dat dat de leukste soort prijsvragen zijn.

shalami333

psycho-logic

Posted: June 4, 2020 18:38:45

Liefst iets creatiefs idd, hou ik wel van om te doen! :-)
Maar gaat dit een prijsvraag voor Beyond Them-leden worden of heb ik dat verkeerd begrepen?

Dus...
First    Previous Page of 7 Next    Last Back to top