Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 427 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> P 60 Amstelveen Page of 5
P 60 Amstelveen
Author Topic
mindcrime

Intermediate

Posted: September 4, 2020 17:29:04

Hoi, allemaal.

Volgens de site van P60 www.p60.nl en ticketservice treedt After forever
op vrijdag 14-12-07 in P60 te Amstelveen.
vvk reeds begonnen volgens ticketservice.

vr.gr.

lianne87

komkommerchips!

Posted: September 4, 2020 18:02:22

hell yeah
Laatste ovmogenlijkheid is om kwart over 12, dus ik hoop dat als AF eens op tijd speelt, dat ik dan ook weer thuiskom :p

Sardiensel

I'm just me!

Posted: September 4, 2020 18:11:22

Jah hier kwam mn pa ook al mee aan paar dagen terug...als het echt officieel is gaan we er samen heen

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
Evelien

Posted: September 4, 2020 18:19:07

Feestig, dat gaat wel lukken denk ik zo

Exordium

MissMiserable

Posted: September 4, 2020 19:50:14

Ik hoop dat t kan... maar het is tever weg om het nu al te zeggen.

ik wacht eerst af wat er die maand nog bijkomt allemaal :) Als er veel dingen nog in brabant ofzo bijkomen (of elders dichterbij) dan gaat mn voorkeur natuurlijk daarnaar uit ;)

Empty memories won't heal the pain..
Maiden Maniac

Beginner

Posted: September 4, 2020 21:32:10

Zeker kaartjes voor halen!

Als je bij mojo.nl trouwens op After Forever zoekt krijg je nog veel meer shows die hier nog niet op de site staan!

BEERRR

Senior

Posted: September 4, 2020 23:52:05

Quoted From Maiden Maniac: Zeker kaartjes voor halen!

Als je bij mojo.nl trouwens op After Forever zoekt krijg je nog veel meer shows die hier nog niet op de site staan!

idd, de volgende staan nog niet bevestigd maar december lijkt al een hele drukke maand te gaan worden

15 december Schouwburg Sittard (is mijn zoontje jarig dus kan ik helaas niet; kon ook al niet naar A New Dawn die dag)
23 december 013 Tilburg
26 december Podium Hardenberg (yessss)
27 december P3 Purmerend

http://www.myspace.com/beerrr666
Exordium

MissMiserable

Posted: September 5, 2020 10:40:53

23 dec. sowieso present :P

de rest is even kijken ivm vervoer/school enzo.. :P

en ik wacht eigenlijk nog steeds op de nieuwe effenaar datum..

Empty memories won't heal the pain..
Evelien

Posted: September 5, 2020 12:02:51

Dan denk ik dat december voor mij wordt:

Hengelo, Amstelveen en..... Tilburg..... De rest laat ik denk ik schieten, i.v.m. geld en ook wel feestdagendrukte enzo.

Blizzard

Forum Regular

Posted: September 5, 2020 12:03:26

Zo zo , in m'n eigense Purmerend :) Dat is niet verkeerd!

Weblog: http://www.masadsign.nl/logout/
Rattin

Forum Regular

Posted: September 5, 2020 12:12:12

ZOoooooooooooooooooodecember wordt zeker druk druk druk en nog eens druk!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet wachten op mijn vijfploegenrooster,die ik nog steeds niet heb.Balenis dat hoor.Ik kan helemaal niks vooruit plannen.
Ik wil naar allemaal maar of het allemaal kan dat is nog de vraag

sS
BEERRR

Senior

Posted: September 5, 2020 14:57:43

Het wordt idd in december wel even plannen en kijken hoe het financiële plaatje die maand er uit ziet .

December is al zo'n dure maand. Misschien moet het aantal personen op de gastenlijst die maand i.v.m. Sinterklaas en Kerst een keertje worden uitgebreid  hahaha

Sardiensel

I'm just me!

Posted: September 5, 2020 15:30:48

Oeh leuke optredens gepland! en in Purmerend! Jippy, kan ik een vriendin van mn zus meevragen die beloofd heeft erheen te gaan als ze in de P3 kwamen 013 moet ook wel lukken...de rest...geen idee...

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
Evelien

Posted: September 5, 2020 16:13:12

Quoted From BEERRR: Het wordt idd in december wel even plannen en kijken hoe het financiële plaatje die maand er uit ziet .

December is al zo'n dure maand. Misschien moet het aantal personen op de gastenlijst die maand i.v.m. Sinterklaas en Kerst een keertje worden uitgebreid  hahaha

Uhh, ik stem voor Nee maar serieus, december is inderdaad heel erg duur en ik ben momenteel echt een beetje veel geld aan het uitgeven aan concerten, niet alleen voor AF. Ik ga ook naar Games in concert en ik las dat Nightwish naar Nederland komt en dat lijkt me ook wel leuk. Dus meer dan de helft van de AF concerten gaat in december gewoon even niet lukken denk ik. 2e kerstdag is bij ons sowieso met familie dus zeg maar dag tegen Hardenberg en 15 december viert mijn oma haar verjaardag

lianne87

komkommerchips!

Posted: September 5, 2020 19:06:01

Dat word dan amstelveen en purmerend voor mij :)

BEERRR

Senior

Posted: September 5, 2020 20:04:45

Quoted From Evelien:
Quoted From BEERRR: Het wordt idd in december wel even plannen en kijken hoe het financiële plaatje die maand er uit ziet .

Uhh, ik stem voor Nee maar serieus, december is inderdaad heel erg duur en ik ben momenteel echt een beetje veel geld aan het uitgeven aan concerten, niet alleen voor AF. Ik ga ook naar Games in concert en ik las dat Nightwish naar Nederland komt en dat lijkt me ook wel leuk. Dus meer dan de helft van de AF concerten gaat in december gewoon even niet lukken denk ik. 2e kerstdag is bij ons sowieso met familie dus zeg maar dag tegen Hardenberg en 15 december viert mijn oma haar verjaardag

Hardenberg is idd voor de meeste mensen een verschrikkelijke uithoek. Voor mij is dat gelukkig dan weer bijna een thuiswedstrijd. 

Het is wel zo dat het geluid en de sfeer in Hardenberg altijd erg goed is. Ook is het perfect dat er buiten een lange overkapping is waar je kunt wachten voordat je naar binnen kunt. Ook bij slecht weer sta je dus gewoon droog en maar ook vast wel erg kkkkoud.

Ik hoop wel dat er toch veel AF fans op AF zullen komen. Van een paar weet ik al dat ze komen

En 15 december ben ik ook verhinderd (dat is voor mij dan weer zo'n mega uithoek )

Page of 5 Next    Last Back to top