Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 427 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> P 60 Amstelveen Page of 5
P 60 Amstelveen
Author Topic
mindcrime

Intermediate

Posted: September 5, 2020 20:21:09

Quoted From BEERRR:
Quoted From Evelien:
Quoted From BEERRR: Het wordt idd in december wel even plannen en kijken hoe het financiële plaatje die maand er uit ziet .

December is al zo'n dure maand. Misschien moet het aantal personen op de gastenlijst die maand i.v.m. Sinterklaas en Kerst een keertje worden uitgebreid  hahaha

Uhh, ik stem voor Nee maar serieus, december is inderdaad heel erg duur en ik ben momenteel echt een beetje veel geld aan het uitgeven aan concerten, niet alleen voor AF. Ik ga ook naar Games in concert en ik las dat Nightwish naar Nederland komt en dat lijkt me ook wel leuk. Dus meer dan de helft van de AF concerten gaat in december gewoon even niet lukken denk ik. 2e kerstdag is bij ons sowieso met familie dus zeg maar dag tegen Hardenberg en 15 december viert mijn oma haar verjaardag

Hardenberg is idd voor de meeste mensen een verschrikkelijke uithoek. Voor mij is dat gelukkig dan weer bijna een thuiswedstrijd. 

Het is wel zo dat het geluid en de sfeer in Hardenberg altijd erg goed is. Ook is het perfect dat er buiten een lange overkapping is waar je kunt wachten voordat je naar binnen kunt. Ook bij slecht weer sta je dus gewoon droog en maar ook vast wel erg kkkkoud.

Ik hoop wel dat er toch veel AF fans op AF zullen komen. Van een paar weet ik al dat ze komen

En 15 december ben ik ook verhinderd (dat is voor mij dan weer zo'n mega uithoek )

Ik kom wel naar  p60 a'veen en o.a naar Hardenberg. Inderdaad leuke zaal ,goed geluid maar wel een hoog podium. 15 december ? wel een behoorlijke afstand, 220 km , effe kijken. 26-12+27-12 , moet wel lukken.

Somery

Posted: September 6, 2020 11:16:47

Jay, Hardenberg  Beetje jammer dat 't 2e kerstdag is en m'n ouders dat waarschijnlijk niet zo leuk vinden..maar 't moet te doen zijn. :)

In Amstelveen ga ik er echter niet bij zijn, denk ik.

Renske

Intermediate

Posted: September 6, 2020 13:22:38

Doe maar Hengelo, Amstelveen, Tilburg en Purmerend... Dat wordt dan alweer een aardig lijstje!
Oeh, en tussendoor nog naar de Golden Earring!!

December is een drukke maand..

'Climbing endless stairs, leading to the choking room..'
- http://www.freewebs.com/afterforeverbootlegs
BEERRR

Senior

Posted: September 6, 2020 18:10:06

Quoted From mindcrime:

Ik kom wel naar  p60 a'veen en o.a naar Hardenberg. Inderdaad leuke zaal ,goed geluid maar wel een hoog podium. 15 december ? wel een behoorlijke afstand, 220 km , effe kijken. 26-12+27-12 , moet wel lukken.

Na Hilversum vind ik geen enkel podium meer hoog 

http://www.myspace.com/beerrr666
shalami333

psycho-logic

Posted: September 7, 2020 18:54:37

Oeh, letterlijke thuiswedstrijd, AF in mijn vaste vrijwilligershonk hier 5 minuten vandaan lopen! Keihard aanwezig dus, ben al drankmuntjes aan het opsparen van het werk.

Dus...
mindcrime

Intermediate

Posted: September 10, 2020 13:29:58

Quoted From BEERRR:
Quoted From Maiden Maniac: Zeker kaartjes voor halen!

Als je bij mojo.nl trouwens op After Forever zoekt krijg je nog veel meer shows die hier nog niet op de site staan!

idd, de volgende staan nog niet bevestigd maar december lijkt al een hele drukke maand te gaan worden

15 december Schouwburg Sittard (is mijn zoontje jarig dus kan ik helaas niet; kon ook al niet naar A New Dawn die dag)
23 december 013 Tilburg
26 december Podium Hardenberg (yessss)
27 december P3 Purmerend

Hoi , allemaal ,
Betreft P3 Purmerend voor 27-12-2020:
vandaag even contact opgenomen voor vvk.
Datum is nog niet officieel,volgens P3 mogelijk naar 28-12-07.
Binnenkort duidelijkheid.  Site P3 even in de gaten houden.

lianne87

komkommerchips!

Posted: September 10, 2020 19:43:56

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat komt me véél beter uit, want ik kon namenlijk geen vrij krijgen! asjeblieft p3, verplaaaaats hem :p

hori-john

20% of 3rdMachine

Posted: September 23, 2020 11:54:54

Het kan wel zijn dat er met de P60 show een leuk voorprogramma gaat staan...

:-)

Niets zeggen is je bestaan ontkennen!\r\nwww.3rdmachine.com\r\n
Exordium

MissMiserable

Posted: September 23, 2020 14:47:01

hinthint.

Empty memories won't heal the pain..
Rattin

Forum Regular

Posted: September 25, 2020 10:06:54

Ik sluit mij bij het hinthintaan.Als je iets zegt zeg dan ook wel voorprogramma.

sS
hori-john

20% of 3rdMachine

Posted: October 21, 2020 17:26:13

Yep, het is er door...  Enne wij hebben d'r echt heel veel zin an...

Voor de ouwe kak onder ons, tijdens de Prison of Desire tijd hebben mijn vorige band (Horizon) en AF vrij regelmatig het podium mogen delen... Wordt iig weer eens leuk voor ons...  Kijken hoe de AF'jes reageren op het plotsklaps verdwijnen van hun biervoorraad   ;-)

Ciao...

Niets zeggen is je bestaan ontkennen!\r\nwww.3rdmachine.com\r\n
Rattin

Forum Regular

Posted: October 22, 2020 12:48:50

Zo dus jullie staan bij AF in het voorprogrammaDat kan oorlog worden wat het verdwijnen van het bier betreft dan,maar dan moet er maar extra bier besteld worden dan krijgt ieder zijn quota voor die avond.Dat kan beregezellig worden daar

sS
BEERRR

Senior

Posted: October 24, 2020 10:15:25

Quoted From Rattin: ZOoooooooooooooooooodecember wordt zeker druk druk druk en nog eens druk!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet wachten op mijn vijfploegenrooster,die ik nog steeds niet heb.Balenis dat hoor.Ik kan helemaal niks vooruit plannen.
Ik wil naar allemaal maar of het allemaal kan dat is nog de vraag

Sandra, ik las in het topic van Sittard 15-12-2020 dat je de dag ervoor jarig bent. Dat is dus de 14e bij P60 Amstelveen. Dit is natuurlijk DE  kans op je verjaardagsfeestje met After Forever

Rattin

Forum Regular

Posted: November 6, 2020 11:33:28

Beer..............................jij zou toch beter moeten wetenIk ben 27 december jarig en Marcel 7 december dus Marcel heeft het wel voor elkaar in hengeloo,zijn verjaardag gelijk met after foreverde mazzelbak.Mij is het nog niet gelukt,maar mij tijd komt ook nog hoor

Een vriend van ons die ook altijd bij the gathering is en nu ook bij AdA komt ook bij after forever kijken in p60 en dat vind ik heel erg tof van hem.Hij was toch wel benieuwd naar ze geworden na onze verhalen.En hij neemt ook thomas uit duitsland mee en misschien zijn er nog wel meer die dan mee willen komen uit duitsland.....we zullen het zien.
Kijken of we er een paar nieuwe fans uit duitsland bij kunnen krijgen

sS
BEERRR

Senior

Posted: November 6, 2020 13:08:32

Quoted From Rattin: Beer..............................jij zou toch beter moeten wetenIk ben 27 december jarig en Marcel 7 december dus Marcel heeft het wel voor elkaar in hengeloo,zijn verjaardag gelijk met after foreverde mazzelbak.Mij is het nog niet gelukt,maar mij tijd komt ook nog hoor

Een vriend van ons die ook altijd bij the gathering is en nu ook bij AdA komt ook bij after forever kijken in p60 en dat vind ik heel erg tof van hem.Hij was toch wel benieuwd naar ze geworden na onze verhalen.En hij neemt ook thomas uit duitsland mee en misschien zijn er nog wel meer die dan mee willen komen uit duitsland.....we zullen het zien.
Kijken of we er een paar nieuwe fans uit duitsland bij kunnen krijgen

Onderhand ben ik daar wel achter hoor, maar het stond idd zo krom in dat andere topic.

� First    � Previous Page of 5 Next �    Last � Back to top