Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 397 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Podium Hardenberg 26-12-2020 Page of 5
Podium Hardenberg 26-12-2020
Author Topic
Rattin

Intermediate

Posted: September 13, 2020

Of misschien is het ook wel leuk als alledrie de zangeressen het nummer dat Floor met Charon van WT zong dat nu met z,n drieen te doen! Ik ben van alles aan het verzinnen maar de bands moeten zelf beslissen wat ze doen.Misschien willen ze dit wel helemaal niet.

Maar op het forum kun je af en toe je fantasieen de vrije loop latn,dat moet toch kunnen.

Als het aan ons zou liggen dan werd het 1 groot feest die avond,maar we moeten wel reeel blijven.

sS
BEERRR

Senior

Posted: September 13, 2020

Als je Beyond Me bedoelt hoor ik het liever alleen van Floor. 

Het is een echt After Forever nummer (1 van mijn favo's) en geen circus nummer . 

Maar dan mogen de drie zangeressen wel één of ander nummer gaan coveren en dat samen gaan zingen.

http://www.myspace.com/beerrr666
Rattin

Intermediate

Posted: September 14, 2020

Hoezo noem je het nu weer een circusnummer? Het kan toch ook heel mooi klinken met drie zangeressen !

We zijn maar wat aan het dollen.Dat ze het echt gaan doen,die kans is wel heel erg klein denk je ook niet ?

sS
April

Miriam

Ze kunnen natuurlijk ook samen Stille Nacht ofzo gaan zingen,het is tenslotte wel kerst!

**Tears are the Diamonds of Soul**
mindcrime

Intermediate

Quoted From April: Ze kunnen natuurlijk ook samen Stille Nacht ofzo gaan zingen,het is tenslotte wel kerst!

Of.....  De herdertjes lagen bij nachte , zij lagen bij nacht in het veld, daar hoorden zij engelen GRUNTEN .............

Exordium

MissMiserable

Voor mij definitief een nee. Heb even gepolst wat ze ervan zouden vinden als ik weg ben, en dat was meteen van 'jamaaaaar..'  duss.. een nee;)

Dan proberen we Sittard wel weer een paar daagjes later

Empty memories won't heal the pain..
BEERRR

Senior

Posted: September 15, 2020

Quoted From Rattin:

Hoezo noem je het nu weer een circusnummer? Het kan toch ook heel mooi klinken met drie zangeressen !

We zijn maar wat aan het dollen.Dat ze het echt gaan doen,die kans is wel heel erg klein denk je ook niet ?

Beyond Me met Sharon is dan nog net ff iets anders en de 2 x dat ze dat gedaan hebben vond ik het wel oke.

Maar 3 zangeressen op het podium vind ik gewoon te veel en te rommelig; maar ja, dat is mijn persoonlijke mening. Beyond Me is gewoon een After Forever nummer en het heeft voro mij geen toegevoegde waarde als iemand anders dat ook gaat zingen. Ik ben nog altijd AF fan

BEERRR

Senior

Quoted From Exordium:

Voor mij definitief een nee. Heb even gepolst wat ze ervan zouden vinden als ik weg ben, en dat was meteen van 'jamaaaaar..'  duss.. een nee;)

Dan proberen we Sittard wel weer een paar daagjes later

Jammer joh, maar het is nog ver weg qua tijd; er kan dus nog een boel veranderen

Sardiensel

I'm just me!

Ik ga mn pa maar alvast mailen hierover..heb ik nog een kans dat hij meegaat=)

Their feelings go way beyond my own..
-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
midwintertears

Posted: September 16, 2020

Ik heb m'n kaartje besteld

April

Miriam

Posted: September 17, 2020

Ik heb m'n kaartjes ook net uit m'n printer laten rollen!

Superblij nu

**Tears are the Diamonds of Soul**
Rattin

Intermediate

Posted: September 20, 2020

Beerrr ik ben ook nog steeds een AF fan hoor Wat vind je van die ideen over kerstliedjes dan.
Die van die gruntende engelen vond ik wel leuk van Mindcrime,maar ook dat was gekkigheid

Dan maar beyond me dat de fans keihard meezingen,daar zijn we goed in geworden de laatste tijd.

sS
BEERRR

Senior

Posted: September 20, 2020

Quoted From Rattin: Beerrr ik ben ook nog steeds een AF fan hoor Wat vind je van die ideen over kerstliedjes dan.
Die van die gruntende engelen vond ik wel leuk van Mindcrime,maar ook dat was gekkigheid

Dan maar beyond me dat de fans keihard meezingen,daar zijn we goed in geworden de laatste tijd.

hahaha, dat weet ik toch sandra 

een kerstliedje moet kunnen natuurlijk; ik heb zelf een CD X-Mas Project en zoiets is natuurlijk wel erg leuk

als maar niet iedereen een kerstmuts op doet 

en als wij nu beloven Beyond Me heel hard mee te zingen staat ie misschien wel op de setlist 

Exordium

MissMiserable

Posted: September 22, 2020

Quoted From BEERRR:
Quoted From Exordium:

Jammer joh, maar het is nog ver weg qua tijd; er kan dus nog een boel veranderen

Mjaa, maar kerst is bij ons wel echt een traditie (en ook wel gezellig hoor) Plus dat ik op tweede kerstdag moet werken tot 17.00 en dan nog naar hardenberg helemaal te moeten. Zou volgens mij nieteens mogelijk zijn.. Het is wel jammer, maarjaa!! ik ben er vlak voor kerst in Tilburg en hopelijk Rdam wel gewoon bij !

Empty memories won't heal the pain..
Rattin

Intermediate

Posted: September 25, 2020

Het is jammer exordium,ach wij kunnen niet naar R'dam.Vinden we ook niet leuk maar ja het is niet anders.We kunnen immers niet overal heen,al zouden we dat graag willen

sS
First    Previous Page of 5 Next    Last