Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 396 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Podium Hardenberg 26-12-2020 Page of 5
Podium Hardenberg 26-12-2020
Author Topic
April

Miriam

Posted: September 26, 2020

Ik lees net op het Epicaforum van Mark dat Autumn niet komt maar Nemesea.
Nou, daar baal ik goed van

**Tears are the Diamonds of Soul**
enja

Beginner

Nemesea is zeker niet slecht hoor! En sowieso, AF en Epica op een avond is de moeite al waard (lijkt me..)

Misschien kunnen ze gothic xmas van Within Temptation coveren ^^ Dat blijft echt een verschrikkelijk verslavend en lachwekkend liedje.

Kev.G.

Digital Deceit

Ik baal met je mee, Miriam. Nemesea, hoe verzinnen ze 't.

Abuse is only weakness!
BEERRR

Senior

smaken verschillen

Ik ben blij dat Nemesea er staat i.p.v. Autumn. Ik heb Autumn nu recent 2 x gezien en beide keren konden ze me echt niet (meer) overtuigen. 

Hopelijk speelt Nemesea dan wèl veel ouder werk

http://www.myspace.com/beerrr666
Alicej

Posted: September 28, 2020

De show begint om 16.00 uur, deuren open om 15.00 uur... staat op t kaartje. Ik heb dus al een kaartje.... nu nog vervoer terug naar huis regelen indien ik de laatste trein niet meer kan halen....

(edit) Ooh ik lees net dus dat Autumn is vervangen door Nemesea, wat jammer! Ik hoop idd dat ze veel oud werk zullen doen, ondanks dat ik dit wel betwijfel...

NULL
Ichie

Autumn zie ik vandaag voor de 3e week op rij... Nemesea heb ik al jaren niet meer gezien.. dus eigenlijk vind ik t wel leuk dat Nemesea er nu staat

Sleeping Beauty

Beginner

NEMESEA ................

Ik als rasechte Groningse met een vleugje Fries bloed moet éérlijk bekennen  dat ik wel eens van de band " NEMESEA  " had gehoord maar me er eigenlijks nog nooit in verdiept had ............

Heb ik dus nét gedaan , klinkt wél goed , wordt het nu óók eens tijd om ze te zien  ; ) 

Misschien gaan wij als Groningers straks de slogan wel aanpassen ;

" ER GAAT NIETS BOVEN NEMESEA " 

in plaats van " Er gaat niets boven Groningen  " 

We zullen het zien , 
ik ben er zéker bij ,
een avondje AFTER FOREVER én EPICA kan mijn avond alvast niet meer stuk maken ; )))

It's endless beauty will evoke .
A timeless sequence we all share.
Rattin

Intermediate

Posted: October 2, 2020

Dat is helemaal geweldigdat nemesea er nu staat.Al had ik toch ook wel graag autumn gezien,die laatste CD van hun vind ik toch eigenlijk wel heel erg goed.
Marcel zal er helemaal blij mee zijn,het is zo lang geleden dat we hun hebben zien optreden.We hebben van veel mensen gehoord dat er in de band veel veranderd is.
Er zijn een paar mensen uit.Ik hoop dat Manda nog wel de zangeres ismarcel vind haar heel goed en ik ook.
Nou we gaan er nog meer naaruit kijken dan voorheen.Het belangrijkste is dat After forever er staat
Waarom is autumn vervangen ??????

sS
Sardiensel

I'm just me!

Posted: October 2, 2020

Ik ontdek Nemesea nu pas, dus zou wel leuk zijn ze een keertje te zien. Dat album In Control van ze vind ik wel gaaf klinken! Maar het is de vraag of ik hier sowieso heen ga, ligt aan mn vader, die moest er nog over nadenken...

Their feelings go way beyond my own..
-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
mcsharq

Posted: October 3, 2020

Schijt op dat kerst gedoe!ik ben erbij:D

Reuver groet Reuver!
mcsharq

Posted: October 3, 2020

Quoted From April: Ik lees net op het Epicaforum van Mark dat Autumn niet komt maar Nemesea.
Nou, daar baal ik goed van

ik niet...nemesea nog nooit gezien en vind ze goed op cd..dus laat maar kome!

Reuver groet Reuver!
Rattin

Intermediate

Posted: October 4, 2020

He sharq helemaal met je eens hoor...........................wij hebben ook niks met kerst meer,vroeger wel toen mijn ouders er nog waren. Nu ga ik tien keer liever naar hardenberg voor AF

En echt nemesea is echt een hartstikke leuke band,zie ze graag weer eens spelen.Manda kan ook 1 nummer van The Gathering heel goed zingen

sS
April

Miriam

Posted: October 4, 2020

En Bless the Child van Nightwish hebben ze in het verleden ook wel eens gespeeld.

Geen idee of ze die nu nog doen.

Ik had dus liever Autumn gezien maar nu ik Nemesea al zolang niet meer gezien heb,laat ik me maar verassen door ze. Misschien ben ik nadien wel superenthoussiast!!

**Tears are the Diamonds of Soul**
Rattin

Intermediate

Posted: October 5, 2020

Je hebt gelijk april bless the child deden ze inderdaad ook heel goed.Nou ik laat me ook verrassen,we zien wel wat ze nu gaan spelen.Ik hoop dat ze hun nieuwe CD daar ook zullen verkopen.Ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen in ieder geval.

sS
BEERRR

Senior

Posted: October 5, 2020

Quoted From Rattin: He sharq helemaal met je eens hoor...........................wij hebben ook niks met kerst meer,vroeger wel toen mijn ouders er nog waren. Nu ga ik tien keer liever naar hardenberg voor AF

En echt nemesea is echt een hartstikke leuke band,zie ze graag weer eens spelen.Manda kan ook 1 nummer van The Gathering heel goed zingen

Gelukkig blijft er nog 1 kerstdag over voor de familie

en ook nog een kerstavond.

En hopelijk leest Manda hier ook het forum en trekken ze dat TG nummer weer uit de kast; afgelopen weekend in Biebob hebben we 'm ook een groot aantal keren langs horen komen (van verscheidenheid in hun muziek hadden ze daar nog nooit gehoord ) en het blijft een mega nummer vind ik.

http://www.myspace.com/beerrr666
First    Previous Page of 5 Next    Last