Podium Hardenberg 26-12-2020
|
Author |
Topic |
Evelien

|
|
Posted: October 6, 2020
|
|
|
Ja precies, geweldig nummer... Het blijft echt zo jammer dat dit op een kerstdag valt, had Nemesea ook wel eens live willen zien. Het laatste album is niet echt iets voor mij maar ze hebben een goede zangeres en Mana vond ik dan wel gaaf.
|
|
|
enja
 Beginner Join Date: 6/18/2007 Posts: 21 Location: Alphen aan den Rijn
|
|
|
Cheatah
 Lagrimas negras
|
|
|
Alicej

Join Date: 7/23/2005 Posts: 69 Location: Delft, the Netherlands
|
|
Posted: October 8, 2020
|
|
|
Quoted From Rattin: Je hebt gelijk april bless the child deden ze inderdaad ook heel goed.Nou ik laat me ook verrassen,we zien wel wat ze nu gaan spelen.Ik hoop dat ze hun nieuwe CD daar ook zullen verkopen.Ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen in ieder geval.
Offtopic: In control ligt vanaf 26 okt in de winkel. Ontopic: Ik wil zowel Nemesea als Autumn en Epica en AF!
|
NULL
|
|
Kev.G.
 Digital Deceit Join Date: 6/19/2005 Posts: 295
|
|
|
Rattin
 Intermediate Join Date: 4/27/2007 Posts: 236 Location: Heelsum ( Gelderland )
|
|
Posted: October 10, 2020
|
|
|
Bedankt alicej ik wist niet dat dat album in de winkel zou liggen 26 okt.Nou dan maar gaan halen op 126 okt,dan komt air van aqua de annique ook uit,dus twee CD's in 1 keer
En nu maar hopen dat ze het nummer van the gathering gaan spelen.We hebben the gathering alweer een tijdje niet meer gezien.Nemesea is een welkome vervanging.Maar hun eigen nummer zijn ook te gek.Het is geen must dat ze het doen.Ik ben veel te blij dat we ze daar weer mogen zien.
|
sS
|
|
gothchick
 (Mariska)
|
|
Posted: October 15, 2020
|
|
|
Ik ben er bij met Epica. Is weer es wat anders met kerst. Mijn schoonouders wonen toch te ver weg hihi.
|
Aan het eind van mijn geld houd ik altijd een beetje maand over....
|
|
BEERRR
 Senior
|
|
|
|
|
Quoted From Rattin: Bedankt alicej ik wist niet dat dat album in de winkel zou liggen 26 okt.Nou dan maar gaan halen op 126 okt,dan komt air van aqua de annique ook uit,dus twee CD's in 1 keer
En nu maar hopen dat ze het nummer van the gathering gaan spelen.We hebben the gathering alweer een tijdje niet meer gezien.Nemesea is een welkome vervanging.Maar hun eigen nummer zijn ook te gek.Het is geen must dat ze het doen.Ik ben veel te blij dat we ze daar weer mogen zien.
Sandra, volgens mij heb jij het forum om zeep geholpen door de datum 126 oktober te noemen .
Naast Strange Machines van The Gathering en Bless the Child van Nightwish heeft Nemesea ook Forlorn Hope van After Forever gecoverd.
En de nieuwe CD In Control is nog geen 34 minuten lang, dus er zal ook wel oud werk en wellicht een cover gespeeld gaan worden.
|
http://www.myspace.com/beerrr666
|
|
Evelien

|
|
|
|
|
Quoted From gothchick: Ik ben er bij met Epica. Is weer es wat anders met kerst. Mijn schoonouders wonen toch te ver weg hihi.
Ineens zie je de voordelen van een lange-afstandsrelatie
|
|
|
Stephanie
 AF Addict
|
|
Posted: October 16, 2020
|
|
|
Hier ben ik ook bij. Wordt echt gaaf. Voor mij wel ruim 200 km rijden, maar tis toch vakantie. Weet iemand misschien hoeveel speeltijd de bands hebben?
|
After Forever Addict
|
|