Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 390 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Podium Hardenberg 26-12-2020 Page of 5
Podium Hardenberg 26-12-2020
Author Topic
Evelien

Posted: October 6, 2020

Ja precies, geweldig nummer... Het blijft echt zo jammer dat dit op een kerstdag valt, had Nemesea ook wel eens live willen zien. Het laatste album is niet echt iets voor mij maar ze hebben een goede zangeres en Mana vond ik dan wel gaaf.

enja

Beginner

Posted: October 8, 2020

ik moet nog aan mijn ouders gaan vertellen dat ik hierheen ga.. Dat wordt leuk!

Cheatah

Lagrimas negras

Moet je dat nog vertellen of moet je dat nog vragen?

Alicej

Quoted From Rattin: Je hebt gelijk april bless the child deden ze inderdaad ook heel goed.Nou ik laat me ook verrassen,we zien wel wat ze nu gaan spelen.Ik hoop dat ze hun nieuwe CD daar ook zullen verkopen.Ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen in ieder geval.

Offtopic: In control ligt vanaf 26 okt in de winkel. Ontopic: Ik wil zowel Nemesea als Autumn en Epica en AF!

NULL
Kev.G.

Digital Deceit

Posted: October 9, 2020

Ik heb m'n kaartje gehaald, m'n vader en ik zijn er ook bij.

Abuse is only weakness!
Rattin

Intermediate

Posted: October 10, 2020

Bedankt alicej ik wist niet dat dat album in de winkel zou liggen 26 okt.Nou dan maar gaan halen op 126 okt,dan komt air van aqua de annique ook uit,dus twee CD's in 1 keer

En nu maar hopen dat ze het nummer van the gathering gaan spelen.We hebben the gathering alweer een tijdje niet meer gezien.Nemesea is een welkome vervanging.Maar hun eigen nummer zijn ook te gek.Het is geen must dat ze het doen.Ik ben veel te blij dat we ze daar weer mogen zien.

sS
gothchick

(Mariska)

Posted: October 15, 2020

Ik ben er bij met Epica. Is weer es wat anders met kerst. Mijn schoonouders wonen toch te ver weg hihi.

Aan het eind van mijn geld houd ik altijd een beetje maand over....
BEERRR

Senior

Quoted From Rattin: Bedankt alicej ik wist niet dat dat album in de winkel zou liggen 26 okt.Nou dan maar gaan halen op 126 okt,dan komt air van aqua de annique ook uit,dus twee CD's in 1 keer

En nu maar hopen dat ze het nummer van the gathering gaan spelen.We hebben the gathering alweer een tijdje niet meer gezien.Nemesea is een welkome vervanging.Maar hun eigen nummer zijn ook te gek.Het is geen must dat ze het doen.Ik ben veel te blij dat we ze daar weer mogen zien.

Sandra, volgens mij heb jij het forum om zeep geholpen door de datum 126 oktober te noemen  .

Naast Strange Machines van The Gathering en Bless the Child van Nightwish heeft Nemesea ook Forlorn Hope van After Forever gecoverd.

En de nieuwe CD In Control is nog geen 34 minuten lang, dus er zal ook wel oud werk en wellicht een cover gespeeld gaan worden.

http://www.myspace.com/beerrr666
Evelien

Quoted From gothchick: Ik ben er bij met Epica. Is weer es wat anders met kerst. Mijn schoonouders wonen toch te ver weg hihi.

Ineens zie je de voordelen van een lange-afstandsrelatie

Stephanie

AF Addict

Posted: October 16, 2020

Hier ben ik ook bij. Wordt echt gaaf. Voor mij wel ruim 200 km rijden, maar tis toch vakantie. Weet iemand misschien hoeveel speeltijd de bands hebben?

After Forever Addict
First    Previous Page of 5