Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> 013 show op 23 december 2020 Page of 8
013 show op 23 december 2020
Author Topic
BEERRR

Senior

Posted: September 20, 2020 21:30:33

Ik vind Gorefest echt een beproeving en ben er in Rijssen bij weg gelopen. Daar kwam ik in de hal idd Mindcrime (lekker patatje joppiesaus mee gegeten toen ), Exordium en Rattin (en Marcel) tegen. Gorefest is gewoon niet mijn ding; heeft misschien ook wel met de minder lovende woorden van Jan-Chris te maken in Tivoli over dat zij de enige echte metal spelen. 

Verder vind ik 6 bands best wel veel op 1 dag en gezien de overige optredens in die periode van AF zou ik best deze wel eens kunnen laten lopen. 

Je kunt per slot van rekening niet overal bij zijn  ; er bestaat ook altijd nog zoiets als een gezinsleven 

http://www.myspace.com/beerrr666
Evelien

Posted: September 21, 2020 13:06:52

Die woorden van Jan-Chris in het Tivoli 2 jaar geleden stonden mij inderdaad ook nogal tegen. Het was overduidelijk vooral tegen de jonge AF fans vooraan gericht, waar ik ook bij hoorde met mijn op dat moment 17 jaar. Vond het erg onsympathiek en wij waren echt niet de enigen die dat vonden. Mocht ik naar Tilburg gaan dan zoek ik deze keer ook lekker mijn toevlucht op de gang, in Rijssen wilde ik ze nog een tweede kans geven maar ik vind het gewoon echt niks.

Renske

Intermediate

Posted: September 21, 2020 18:26:05

Gezellig! Nu vind ik het nog leuker om erheen te gaan.. Gewoon een hele dag, super!

'Cease to speak or cease to breathe'
- http://www.freewebs.com/afterforeverbootlegs
Exordium

MissMiserable

Posted: September 21, 2020 19:00:16

mjaa... weetje wat 't is, als je zo true moet lopen te doen, dan mis je gewoon iets van eigenwaarde ofzo. Als niemand het doet; dan moet je het zelf maar zeggen he hoe geniaal true metal je bent! ;) Dan is is dat in íeder geval gezegd!

^^ anywayy, wordt gezellig op de gang XD

Empty memories won't heal the pain..
Maiden Maniac

Beginner

Posted: September 21, 2020 23:09:28

Quoted From Exordium: mjaa... weetje wat 't is, als je zo true moet lopen te doen, dan mis je gewoon iets van eigenwaarde ofzo. Als niemand het doet; dan moet je het zelf maar zeggen he hoe geniaal true metal je bent! ;) Dan is is dat in íeder geval gezegd!

^^ anywayy, wordt gezellig op de gang XD

Das mooi dan, kan ik goed naar Gorefest kijken :)
Ik zag Gorefest voor t eerst in 1994... jeugdsentiment.. en hun nieuwe cd is gewoon goed!

Renske

Intermediate

Posted: September 22, 2020 16:17:32

Quoted From Maiden Maniac:
Das mooi dan, kan ik goed naar Gorefest kijken :)

Precies..

Vlekkie

Posted: September 22, 2020 20:09:12

Hmm, en nu brengt 't me in twijfel...
2 dagen voor deze show is er ook al in 013 'Xmass metal' alleen met een europeese 'Xmass metalfest'. 
De naam voor deze show: 'Heavy Xmass' vind ik echt een aftreksel van Xmass metalfest, maar daarnaast komen er toch allebei de dagen echt heel goede bands.

Maar daar hebben jullie weer niks aan. Voor mij wel, want het heeft geen zin om 2 dagen op te neer te rijden naar tilburg...
maar iets in me zegt dat ik er toch heen moet gaan! 

=)
saskia

As it fades...

Posted: September 22, 2020 20:36:29

Maar Gorefest is toch allang niet meer wat het was.. ?

JCROY

Being Everyone

Posted: September 22, 2020 21:01:28

Quoted From saskia: Maar Gorefest is toch allang niet meer wat het was.. ?

Hmm vind hhet juist weer worden zoals het was...maar ja taste differs godzijdank ;-)

Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard.
Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
Renske

Intermediate

Posted: September 23, 2020 11:17:49

I agree :)

Forever After

Old and ....

Posted: September 23, 2020 17:25:30

Tjah... sinds Nemesea niet meer de "vaste" support is is het in de meeste gevallen droevig gesteld met de kwaliteit van de supports...

Pain doesn't hurt... when it's all you've ever felt.
Agaroth

Posted: September 23, 2020 17:28:43

Ik vind weer Nemesea niet zo geweldig en bands als Gorefest en Detonation weer wel. Dus ik ben wel blij met dit.

Forever After

Old and ....

Posted: September 23, 2020 20:28:08

Smaken verschillen nou eenmaal, maar ik vind ook dat veel van die bands kwa stijl en genre te ver van AF af staan. Dat hoeft op zich niet negatief te zijn, maar voor mijn smaak is dat dus helaas wel te vaak zo.

MetalTuupLimburg

Brulboei

Posted: September 23, 2020 23:35:02

Voor mijn smaak juist niet, waarom zouden ze altijd samen moeten spelen met bands die vrijwel hetzelfde klinken? Meestal vind ik dat juist veel minder interessant.
Detonation is ook een uitstekende band en die hebben ook al eerder met AF gespeeld, dus van mij mag dat wel vaker gebeuren. Gorefest is wel aardig maar een beetje overgewaardeerd. En wat die 'echte metal'-opmerking betreft... eerlijk gezegd vind ik het grotendeels meer rock met een slechte grunt.

Maar eens kijken wat er voor de rest nog bij komt.

Forever After

Old and ....

Posted: September 23, 2020 23:47:53

Omdat het verschil te groot is misschien en dat totaal niet matched met de doelgroep, uitzonderingen daar gelaten. Je zet Korn toch ook niet in het voorprogramma van Whitesnake ?

Ontopic:
Als ik weet hoe laat AF speelt bedenk ik me misschien nog door er alleen die tijd te zijn.
Nog tijd genoeg om er over na te denken.

First    Previous Page of 8 Next    Last Back to top