Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 411 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> 27 Okt 2007 - GoothStock festival, Ridderkerk (NL) Page of 7
27 Okt 2007 - GoothStock festival, Ridderkerk (NL)
Author Topic
martijn

fanclub

Posted: October 9, 2020 08:10:25

Op de website van het GoothStock festival (http://www.goothstock.nl) staat After Forever aangekondigd als afsluitende act op de laatste festivaldag (zaterdag 27 okt).

Beyond Them · official After Forever fanclub
Cycling Colours · a The Gathering fansite
Evelien

Posted: October 9, 2020 09:34:34

Jee, dat is wel op hele korte termijn allemaal... Heb de 26e ook al een concert en de 29e tentamen... En mijn vader komt de 27e terug uit het buitenland. Zal het toch wel proberen denk ik, maar heb dus geen flauw idee of dat gaat lukken.

Johnson

Posted: October 9, 2020 10:35:58

Quoted From Evelien: Jee, dat is wel op hele korte termijn allemaal... Heb de 26e ook al een concert en de 29e tentamen... En mijn vader komt de 27e terug uit het buitenland. Zal het toch wel proberen denk ik, maar heb dus geen flauw idee of dat gaat lukken.

Dat klinkt alsof dat allemaal mooi precies naast elkaar past Evelien
Ik denk dat ik hier ook wel bij gaan zijn AF en Jaya the Cat op 1 festival is natuurlijk niet te missen, en het is voor mij ook niet zo aso ver als sommige andere concerten. 
Dus Evelien tot dan zeker he  want het lijkt me een beetje raar dat je een concert laat schieten voor een tentamen.

Evelien

Posted: October 9, 2020 10:58:07

Haha nee, niet voor het tentamen, dat leer ik wel vooruit. Maar omdat mijn vader die avond terugkomt uit Denemarken moet het wel even goed overlegd worden. Nouja, ik vermoed dat het wel in orde komt, ik wil het sowieso eerst bevestigd zien op de site. Eerder koop ik echt geen kaarten.

died_laughing

duikertje

Posted: October 9, 2020 11:51:50

Daar ga ik denk ik wel heen.
dagkaart zaterdag : € 10,- 

I think i've gone insane, i can't remember my own name.It could be wourse, I could be you.
Daniëlle

Intermediate

Posted: October 9, 2020 12:03:54

Nu zit ik dus met een heel groot dilemma  Ik had al min of meer met Linda afgesproken om naar de TMF Awards te gaan (als één van ons kaarten wint), maar nu speelt After Forever ZO dichtbij, moet ik niet missen gewoon... *dilemma*
Ga eigenlijk liever naar AF, want vind hun veel beter dan WT en al die andere shit die op de TMF Awards speelt, mja...Nog maar even met Linda overleggen...

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
mindcrime

Intermediate

Posted: October 9, 2020 14:52:15

Ik  ga er ook wel heen denk ik , en inderdaad  € 10,00 is niet veel.
Wel lekker op een zaterdag en niet doorde weeks, scheelt weer een vrije dag.

Evelien

Posted: October 9, 2020 18:34:37

Muahaha ik had het overlegd en het was oke en AF heeft het optreden bevestigd dus ik heb net kaarten besteld

Edit: ik printte mijn kaartjes, zie ik er ineens op staan dat het van 8 tot 2 duurt. En AF is afsluiter Dat vind ik even wat minder aangezien ik op maandag dan tentamen heb

Sardiensel

I'm just me!

Posted: October 9, 2020 19:14:07

Damn, ik geef een verjaardagsfeest die avond. Had ik het toch maar helemaal gecancelledBest wel balen.. als nou blijkt dat "opeens" niemand meer kan die avond (net als vorig jaar) dan ga ik toch naar AF...

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
Exordium

MissMiserable

Posted: October 10, 2020 12:21:54

volgens mij ga ik hier ook wel heen...

alleen het is net in 't weekend, en dan is deze student dr ov niet geldig. Toch jammer XD Maar dat weerhoud me er vast niet van om te gaan 

Empty memories won't heal the pain..
Rattin

Forum Regular

Posted: October 10, 2020 12:34:17

Mindcrime voor jou komt het goed uit dat het op een zaterdag is,voor mij dus weer nietIk ga bijna die vijfploegendienst van mij haten
Ik ga vrijdag naar het dubbelconcert van Delain/Epica,komen we laat van thuis.27 oktober had ik al met mijn zus afgesproken om naar de gothic/fantasybeurs te gaan in Rijswijk.Heel vaak komen we daar de meiden van Asrrai ook tegen.Vind het ook weer sneu voor mijn zus om dat af te zeggen.
After Forever is de afsluiter op goothrock dus tot 2 uur
De volgende ochtend heb ik ochtenddienst en moet om half vijf mijn bed uit.Eer dat ik thuis ben uit Ridderkerk,kan ik gelijk door naar mijn werk.Dus dat gaat niet lukken voor mij.Op zo'n korte termijn kan ik ook geen vrij krijgen
Het is allemaal balen.Biebob moeten missen en nu deze ook weer,gaat goed zo

sS
BEERRR

Senior

Posted: October 10, 2020 18:51:33

Quoted From Exordium: volgens mij ga ik hier ook wel heen...

alleen het is net in 't weekend, en dan is deze student dr ov niet geldig. Toch jammer XD Maar dat weerhoud me er vast niet van om te gaan 

Het kruidvat heeft nu een aktie met treinkaartjes voor 9,95/dag. En die is juist alleen in het weekend geldig. Misschien is dat een idee ...

alleen die laatste trein hè 

http://www.myspace.com/beerrr666
mindcrime

Intermediate

Posted: October 10, 2020 19:26:05

Quoted From Rattin: Mindcrime voor jou komt het goed uit dat het op een zaterdag is,voor mij dus weer nietIk ga bijna die vijfploegendienst van mij haten
Ik ga vrijdag naar het dubbelconcert van Delain/Epica,komen we laat van thuis.27 oktober had ik al met mijn zus afgesproken om naar de gothic/fantasybeurs te gaan in Rijswijk.Heel vaak komen we daar de meiden van Asrrai ook tegen.Vind het ook weer sneu voor mijn zus om dat af te zeggen.
After Forever is de afsluiter op goothrock dus tot 2 uur
De volgende ochtend heb ik ochtenddienst en moet om half vijf mijn bed uit.Eer dat ik thuis ben uit Ridderkerk,kan ik gelijk door naar mijn werk.Dus dat gaat niet lukken voor mij.Op zo'n korte termijn kan ik ook geen vrij krijgen
Het is allemaal balen.Biebob moeten missen en nu deze ook weer,gaat goed zo

Ik denk wel dat ik AF deze keer oversla. Het duurt tot 02.00. effe nababbelen en voordat je het weet is het 03.00. Dan weer terug, ook meer dan 1  1/4 uur rijden. Lig je na 04.15 op bed.
Nee ik denk nu wel dat ik die zaterdag naar de Gothic/fantasy beurs ga in Rijswijk.
Er komen nog genoeg AF concerten de komende maanden.

saskia

Posted: October 10, 2020 20:43:18

leuk zo'n onverwachte bekendmaking.. mooie gelegenheid om alweer na AF te gaan voor de derde keer binnen een korte periode.. het maakt niet uit dat ze laat spelen, ben toch zo weer thuis..  Stuk dichterbij dan Belgie de vorige keer!

Exordium

MissMiserable

Posted: October 10, 2020 20:49:55

Quoted From BEERRR:
Quoted From Exordium: volgens mij ga ik hier ook wel heen...

Het kruidvat heeft nu een aktie met treinkaartjes voor 9,95/dag. En die is juist alleen in het weekend geldig. Misschien is dat een idee ...

alleen die laatste trein hè 

maar dat is zeker wel een idee!!

die laatste trein hoef ik niet te halen, want ik kan wss bij evelien blijven pitten en dan trein ik zondag dus pas terug. maar kan zijn dat een weekendretour utrecht via rdam goedkoper is dan twee van die kruidvat dingessen. maar thanks voor de tip iig!

Empty memories won't heal the pain..
Evelien

Posted: October 10, 2020 21:38:12

Quoted From mindcrime:

Ik denk wel dat ik AF deze keer oversla. Het duurt tot 02.00. effe nababbelen en voordat je het weet is het 03.00. Dan weer terug, ook meer dan 1  1/4 uur rijden. Lig je na 04.15 op bed.
Nee ik denk nu wel dat ik die zaterdag naar de Gothic/fantasy beurs ga in Rijswijk.
Er komen nog genoeg AF concerten de komende maanden.

Ja het is echt heel laat he, ik baal ook wel. Ik had nergens zien staan dat het tot zo laat duurde en dan koop je een kaartje en dan zie je dat ineens. Als ik dat geweten had zou ik nog wel even nagedacht hebben aangezien ik tentamenweek heb en dus echt wel bij de les moet zijn. Nakletsen laten we sowieso maar een keertje schieten...

Page of 7 Next �    Last � Back to top