Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> FENIX, Sittard 15-12-2020 Page of 4
FENIX, Sittard 15-12-2020
Author Topic
Johnson

Posted: December 16, 2020 19:05:56

Ik vond het ook echt weer super!
De band ving het echt goed op dat sander er niet bij was, en dennis vond ik ook goed. Toch knap dat je in zo'n korte tijd die nummers in je kop krijgt. Al zag ik m wel met de songtexten in zn handen staan tussen de nummers door
Het was wel fijn om nog even met Sander te hebben kunnen praten na de show, en te kunnen zien dat hij er zelf echt wel heel veel zin in heeft om gewoon op het podium te staan.

Dit was de Setlist:

Discord (Dennis)
Transitory (Dennis)
Pledge 1 (Dennis)
Monolith of doubt
------------------
Energize me
Digital Deceit
Living Shields (Dennis)
------------------
Boundries are open
Lonely
De-energized (Dennis)
For whom the bell tolls
------------------
Equally destructive
Dream Flight (Dennis)
------------------
Forlorn Hope (Dennis)
Follow in the Cry/Jingle (Dennis)

mindcrime

Intermediate

Posted: December 16, 2020 19:21:14

Ook ik sluit me erbij aan , geslaagde avond gisteren in Fenix.
Ik vond de show iets beter dan in P60 afgelopen vrijdag , d.w.z. het  geluid en dat Dennis  stukken beter en duidelijker grunte dan vrijdag. 
Verder zijn er een aantal dingen al verteld in de bovenstaande topics over Sander , de band e.d.
Ook voor mij was het een flink stuk rijden uit Zandvoort( wel overnacht in Sittard)
maar het was absoluut de moeite waard geweest om AF te zien spelen.  
Hup naar  Rotterdam vrijdag.

Exordium

MissMiserable

Posted: December 16, 2020 20:11:56

owhja, en Lonely blijft een prachtig nummer

Empty memories won't heal the pain..
Maurice

Still Reigning

Posted: December 17, 2020 00:41:59

Quoted From Cheatah: Ik vond het voorprogramma wel lekker klinken. Normaal gesproken niet helemaal mijn ding, maar ik vond het best te pruimen. Wat ze deden, deden ze best goed.
ja vooral Wasted Years, zelden een nummer zo verkracht horen worden...

|| http://www.myspace.com/mies777 || http://www.engineofpain.com || http://www.myspace.com/engineofpain || http://www.myspace.com/elleanoremetal ||
eden

everything else

Posted: December 17, 2020 09:53:08

heeft misschien iemand een filmpje gemaakt...??? zou het graag willen zien zp jammer dat ik het gemist hebt !

Faye is Geboren op 9 juni 2007 :)

http://exordium.hyves.nl/

ezBoard Code:

BEERRR

Senior

Posted: January 12, 2021 23:33:27

En nog een paar nagekomen foto's van Sandra

http://www.myspace.com/beerrr666
Sleeping Beauty

Beginner

Posted: January 13, 2021 19:45:37

Laatste foto is érg mooi geworden Sandra !!!!!

Grappig effect al die nózems met hun lange haren

It's endless beauty will evoke .
A timeless sequence we all share.
Rattin

Intermediate

Posted: January 14, 2021 12:58:52

Maar er staat 1 nozemerina tussen he,en dat is onze FLOOR met HAAR nozems. Is het ook opgevallen dat er op twee foto's de smurf er ook mooi bijop staat ? Voor Sander vond ik dat wel mooi dat ie op de foto staat,hij was er toch weer een beetje bij.
Mijn dank is groot Beer dat je mijn foto's op het forum hebt gezet er stonden al mooie foto's op de site maar ik vind het ook leuk dat er op het forum ook leuke foto's staan.
En er worden nogal wat mooie foto's gemaakt vind ik.Bedankt gozer
Nu hebben we wat om op terug te kijken nu AF ff niet optreed wat ik overigens vreselijk vind maar het is niet anders.

sS
Johnson

Posted: January 15, 2021 13:02:54

Ik kreeg net een acceptgiro van het centraal justicieel incasso bureau.

Ik ben blijkbaar in Sittard ergens door rood gereden.
Om half 2 's nachts en niemand anders op de weg, anders zou ik zoiets ook nooit doen maarja daar hebben ze natuurlijk geen boodschap aan.

Exordium

MissMiserable

Posted: January 15, 2021 17:49:05

Door rood rijden moet je nooit doen.. dan ben je keivaak de lul geloof ik
Plus dat een ongeluk vaak in een klein hoekje zit.. al lijkt het misschien rustig op de weg.. de stoplichten blijven niet voor niets 's nachts wel werken daar?

Empty memories won't heal the pain..
Cheatah

Lagrimas negras

Posted: January 15, 2021 19:54:53

Die van door rood rijden zijn nog eens erg duur ook! Balen zeg.

Rise to submission!
Johnson

Posted: January 16, 2021 08:58:35

Quoted From Exordium: Door rood rijden moet je nooit doen.. dan ben je keivaak de lul geloof ik
Plus dat een ongeluk vaak in een klein hoekje zit.. al lijkt het misschien rustig op de weg.. de stoplichten blijven niet voor niets 's nachts wel werken daar?

Ik doe dat echt alleen als er echt helemaal niemand te zien is en het stoplicht lang op rood blijft staan. 
En ik doe dat wel vaker en het is de eerste keer dat ik er voor geflitst ben. 
Maarja ik heb er van geleerd zullen we maar zeggen, dat wil zeggen de volgende keer zal ik beter rond kijken of er geen flitser staat.

En duur zijn ze zeker  130 euro, ik ben nog maar 2 keer geflitst in de 8 jaar dat ik auto rijdt en de vorige was 200 euro dus ik heb wel een goed gemiddelde zullen we maar zeggen

Screamager

doet dingen

Posted: January 16, 2021 21:06:46

Quoted From Johnson:
Ik doe dat echt alleen als er echt helemaal niemand te zien is en het stoplicht lang op rood blijft staan. 
En ik doe dat wel vaker en het is de eerste keer dat ik er voor geflitst ben. 
Maarja ik heb er van geleerd zullen we maar zeggen, dat wil zeggen de volgende keer zal ik beter rond kijken of er geen flitser staat.

En duur zijn ze zeker  130 euro, ik ben nog maar 2 keer geflitst in de 8 jaar dat ik auto rijdt en de vorige was 200 euro dus ik heb wel een goed gemiddelde zullen we maar zeggen

Of je rijdt gewoon *niet* door rood.

Wat mij betreft mag de boete nog wel een stuk verhoogd worden of bestraft worden met onmiddellijke invordering van het rijbewijs, want mensen lijken nogal hardleers te zijn.

You might think his new trick is sick sawing a pigeon in half with a stick
Johnson

Posted: January 17, 2021 08:09:41

Quoted From Screamager: 

Of je rijdt gewoon *niet* door rood.

Wat mij betreft mag de boete nog wel een stuk verhoogd worden of bestraft worden met onmiddellijke invordering van het rijbewijs, want mensen lijken nogal hardleers te zijn.

Wat een onzin, als de weg echt helemaal leeg is midden in de nacht is er echt geen gevaar dat er iets gebeurd. En ik kan echt wel zelf inschatten of er gevaar is of niet. Maar goed er zijn jammergenoeg veel mensen die dat niet kunnen.
Als het kruispunt niet overzichtelijk zou zijn zou ik het gewoon niet doen.

Buurman

KomkommerPoster

Posted: January 17, 2021 14:37:32

Quoted From Screamager: Of je rijdt gewoon *niet* door rood.

Invordering van het rijbewijs is wel een heel hoge straf, maar buiten dat... volledig mee eens... zeker in zo'n geval van moedwillig door rood rijden.

Hier klikken heeft geen enkel effect
� First    � Previous Page of 4 Next �    Last � Back to top