Galanor zoekt zangeres
|
Author |
Topic |
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: November 7, 2020 10:56:37
|
|
|
Beste allemaal, Aangezien ik sinds kort weer muzikaal "vrijgezel" ben, zoek ik muzikanten die samen met mij podiums onveilig willen maken.
Ik wil graag in contact komen met een zanger(es) , stijl: Nightwish, Cradle of Filth, Helloween, After Forever .
Geen experimentele toestanden of moeilijke maatsoorten, ook niet de dringende behoefte "vernieuwend" te zijn. Wel knallen op het podium, makkelijke en herkenbare muziek maken en de zaal meeslepen. (Enkelen van jullie kennen mij en weten dan wat ik bedoel ;-P) Betreft eigen werk & covers.
Karaktereigenschappen die ik zoek zijn humor, eerlijkheid, respect voor collegamuzikanten/bands/zalen en de drive om snel op het podium te willen staan.
Eigen apparatuur is verplicht, eigen vervoer een pré maar niet altijd noodzakelijk Maximaal 2 gigs per maand, heel Europa indien mogelijk Demo-cd en uitgebreid netwerk in "het circuit" reeds aanwezig.
Weten jullie iets en willen jullie mij alsjeblieft helpen hiermee? PM me maar voor vragen en suggesties
tnx,
Joop
Voor een "sfeerimpressie"
www.galanor.com
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|
echnaton
 Phantom
|
|
Posted: November 8, 2020 16:18:24
|
|
|
www.galanor.com
Dit is de standaard pagina voor de domeinnaam galanor.com. Wanneer u deze pagina ziet nadat u uw website heeft geplaatst, is waarschijnlijk het index.html bestand niet vervangen.
Niet echt mijn sfeer. :P
|
How many moments isn't a century when everything inside just dies...
|
|
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: November 8, 2020 18:26:35
|
|
|
Quoted From echnaton: www.galanor.com
Dit is de standaard pagina voor de domeinnaam galanor.com. Wanneer u deze pagina ziet nadat u uw website heeft geplaatst, is waarschijnlijk het index.html bestand niet vervangen.
Niet echt mijn sfeer. :P
LOL klopt, had per ongeluk 2 keer een indexpagina, dan snapt ie het niet meer...is nu weer beter
|
Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
|
|
Rattin
 Intermediate Join Date: 4/27/2007 Posts: 351 Location: Heelsum ( Gelderland )
|
|
|
JCROY
 Being Everyone
|
|
Posted: January 28, 2021 12:30:35
|
|
|
Yups, we hebben haar gevonden. haar naam is Petra Struijs, zanglerares van beroep en een ontzettend gekke en leuke persoonlijkheid!!
Aanstaande zondag gaan we de eerste repetitie met haar doen, we kijken er naar uit
|
|
|
Irems Dream
 Newbie Join Date: 10/28/2007 Posts: 6 Location: Barneveld
|
|
Posted: February 1, 2021 19:45:57
|
|
|
Quoted From JCROY: Yups, we hebben haar gevonden. haar naam is Petra Struijs, zanglerares van beroep en een ontzettend gekke en leuke persoonlijkheid!!
Aanstaande zondag gaan we de eerste repetitie met haar doen, we kijken er naar uit
ben benieuwd!
|
|
|
Faith
 Dominatrix Mod
 Join Date: 2/16/2004 Posts: 13412 Location: Somewhere in Between
|
|
Posted: February 2, 2021 14:04:59
|
|
|
Ok aangezien de zengeres gevonden is gaat hier een slotje op ^^
En heel erg gefekiciteerd guys, ben benieuwd ^^
|
"A casual stroll through the lunatic asylum shows that Faith does not prove anything" "Faith: not wanting to know what is true"
|
|