Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> andere bands/muziek >> Galanor zoekt zangeres
Galanor zoekt zangeres
Author Topic
JCROY

Being Everyone

Posted: November 7, 2020 10:56:37

Beste allemaal, Aangezien ik sinds kort weer muzikaal "vrijgezel" ben, zoek ik muzikanten die samen met mij podiums onveilig willen maken.

Ik wil graag in contact komen met een zanger(es) , stijl: Nightwish, Cradle of Filth, Helloween, After Forever .

Geen experimentele toestanden of moeilijke maatsoorten, ook niet de dringende behoefte "vernieuwend" te zijn. Wel knallen op het podium, makkelijke en herkenbare muziek maken en de zaal meeslepen. (Enkelen van jullie kennen mij en weten dan wat ik bedoel ;-P) Betreft eigen werk & covers.

Karaktereigenschappen die ik zoek zijn humor, eerlijkheid, respect voor collegamuzikanten/bands/zalen en de drive om snel op het podium te willen staan.

Eigen apparatuur is verplicht, eigen vervoer een pré maar niet altijd noodzakelijk Maximaal 2 gigs per maand, heel Europa indien mogelijk Demo-cd en uitgebreid netwerk in "het circuit" reeds aanwezig.

Weten jullie iets en willen jullie mij alsjeblieft helpen hiermee? PM me maar voor vragen en suggesties

tnx,

Joop

Voor een "sfeerimpressie"

www.galanor.com

Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard.
Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
echnaton

Phantom

Posted: November 8, 2020 16:18:24

www.galanor.com

Dit is de standaard pagina voor de domeinnaam galanor.com. Wanneer u deze pagina ziet nadat u uw website heeft geplaatst, is waarschijnlijk het index.html bestand niet vervangen.

Niet echt mijn sfeer. :P

How many moments isn't a century
when everything inside just dies...
JCROY

Being Everyone

Posted: November 8, 2020 18:26:35

Quoted From echnaton:
www.galanor.com

Dit is de standaard pagina voor de domeinnaam galanor.com. Wanneer u deze pagina ziet nadat u uw website heeft geplaatst, is waarschijnlijk het index.html bestand niet vervangen.

Niet echt mijn sfeer. :P

LOL klopt, had per ongeluk 2 keer een indexpagina, dan snapt ie het niet meer...is nu weer beter

Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard.
Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
Rattin

Intermediate

Posted: January 28, 2021 11:29:15

Hoe staat het er eigenlijk mee met galanor? Al een zangeres gevonden ?

sS
JCROY

Being Everyone

Posted: January 28, 2021 12:30:35

Yups, we hebben haar gevonden. haar naam is Petra Struijs, zanglerares van beroep en een ontzettend gekke en leuke persoonlijkheid!!

Aanstaande zondag gaan we de eerste repetitie met haar doen, we kijken er naar uit

Irems Dream

Newbie

Posted: February 1, 2021 19:45:57

Quoted From JCROY: Yups, we hebben haar gevonden. haar naam is Petra Struijs, zanglerares van beroep en een ontzettend gekke en leuke persoonlijkheid!!

Aanstaande zondag gaan we de eerste repetitie met haar doen, we kijken er naar uit

ben benieuwd!

Faith

Dominatrix Mod

Posted: February 2, 2021 14:04:59

Ok aangezien de zengeres gevonden is gaat hier een slotje op ^^

En heel erg gefekiciteerd guys, ben benieuwd ^^

"A casual stroll through the lunatic asylum shows that Faith does not prove anything"
"Faith: not wanting to know what is true"