Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 483 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> Als je zou mogen kiezen??? Page of 2
Als je zou mogen kiezen???
Author Topic
The Unknown

Intermediate

Posted: December 16, 2020 00:06:54

Stel je mag een nummer kiezen dat terug zal komen in de set van de afgelopen cd's voor After Forever. Welke zou dat zijn en waarom??? Het is lastig 1 nummer te kiezen maar ik ben benieuwd! 

Poll: Welk nummer moet absoluut in de set??

• Wings of Ilusion

• Leaden Legacy

• Semblance of Confusion

• Black tomb

• Follow in the Cry

• Silence from Affar

• Inimical Chimera

• Tortuos Trenody

• Yield to Temptation

• Ephemeral

• Beyond Me

• Monolith of Doubt

• My Pledge1

• My Pledge2

• Emphasis

• Intrinsic

• Zenith

• Estranged

• Imperfect Tenses

• The Key

• Folorn Hope

• For the Time Being

• Beneath

• My Choice

• Glorifying Means

• The Evil that men Do

• Beautiful Emptiness

• Between Love and Fire

• Sins of Idealism

• Eccentric

• Digital Deceit

• Throught Square Eyes

• Blind Pain

• Victim of Choices

• Two Sides

• Reflections

• Life's Vortex

• Come

• Boundaries are Open

• Living Shields

• No Control

• Forever

• Being Everyone

• Only Everyting

• Attendance

• Free of Doubt

• Face your Demons

• Strong

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

• The Unknown

Intermediate

Posted: December 16, 2020 00:14:59

Ik kies voor Beautiful Emptines omdat dat het eerste nummer was wat ik kon waarderen van AF en is altijd mijn favoriet gebleven. De gitaren, de lyrics, de complexiteit, dit nummer heeft alles voor mij!

MetalTuupLimburg

Brulboei

Posted: December 16, 2020 01:21:34

Daar moet ik nog eens goed over nadenken. Voorlopig hou ik 't op Leaden Legacy, die heb ik al lang niet meer live gehoord en is erg lekker om mee te brullen.

henri666

henri666

Posted: December 16, 2020 03:25:31

Ik heb No Control nog nooit life gehoord. Hebben ze het ooit wel eens life gespeeld? Maar het lijkt me geweldig, ook al zingt Floor niet mee in dit nummer. Mischien in plaats van For whom the bells tol? Ook al vind dat ook een geweldig nummer. Zoals gisteravond. Klonk erg goed met Bas. Was wel jammer dat Sander er niet was. Hoop dat het snel weer beter gaat.

Buurman

KomkommerPoster

Posted: December 16, 2020 09:17:15

No control is live inderdaad erg gaaf... ik heb gestemd op the Leaden Legacy. Dat was in de PoD-tijd met Follow in the cry een van de bekendste nummers en heeft er tot aan de IC-tour eigenlijk vrijwel altijd ingezeten. Daarna op een enkele keer na nooit meer helaas.

Wie stemt er hier eigenlijk dat FitC terug moet in de set? Het zit er vrijwel altijd gewoon in :P

Hier klikken heeft geen enkel effect
    Exordium

MissMiserable

Posted: December 16, 2020 11:20:27

Lekker voorspelbaar.. (goh, heb ik nooit eerder laten weten ook)

Beautiful... Emptiness!

Maargoed, zeker in deze moeilijke periode heb ik zoiets van laat de band het zelf even bepalen. Ik heb gisteren een tijd met Sander gepraat en ze hadden voor december wel degelijk een aantal bijzondere nummers voorbereid maar nu valt alles in het water. Ik was zelf erg blij te horen dat de intentie er wel is bij de band.

Maargoed, ooit hoop ik natuurlijk nog op Beautiful Emptiness in de set, hoewel ik bijna elk nummer van IC gaaf vind..

-Terrible Lie-
    Daniëlle

Intermediate

Posted: December 16, 2020 22:02:32

Keuze was moeilijk, vind My Choice en Strong erg mooie nummes, maar My Choice is toch nét iets mooier!

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
    ~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
    saskia

As it fades...

Posted: December 16, 2020 22:15:29

Quoted From Exordium: Lekker voorspelbaar.. (goh, heb ik nooit eerder laten weten ook)

Beautiful... Emptiness!

Maargoed, zeker in deze moeilijke periode heb ik zoiets van laat de band het zelf even bepalen. Ik heb gisteren een tijd met Sander gepraat en ze hadden voor december wel degelijk een aantal bijzondere nummers voorbereid maar nu valt alles in het water. Ik was zelf erg blij te horen dat de intentie er wel is bij de band.

Maargoed, ooit hoop ik natuurlijk nog op Beautiful Emptiness in de set, hoewel ik bijna elk nummer van IC gaaf vind..

Dus ze waren wel van plan een aantal nummers van oa. Invisible Circles te gaan spelen?
    En dat gaat niet door omdat Sander er niet bij is? Gaan ze dit dan later (clubshows volgend jaar bijv) wel doen, weet je dat toevallig?

BEERRR

Senior

Posted: December 16, 2020 23:17:30

Leuk gemaakt deze topic en Blind Pain meteen met stip binnen op de 9e plaats.

Van alle AF nummers heb ik het allermeeste met Blind Pain. Ik had natuurlijk ook op Beautiful Emptiness kunnen stemmen maar als ik dan toch diep in mijn hart kijk wordt het toch Blind Pain.

Ooit hoop ik die nog 1 x  live te mogen aanschouwen

http://www.myspace.com/beerrr666
    lianne87

komkommerchips!

Posted: December 17, 2020 10:31:46

ik hoop ooit nog eens forever live te horen.... maarja :P

Cheatah

Lagrimas negras

Posted: December 17, 2020 11:48:33

Quoted From BEERRR: Leuk gemaakt deze topic en Blind Pain meteen met stip binnen op de 9e plaats.

Van alle AF nummers heb ik het allermeeste met Blind Pain. Ik had natuurlijk ook op Beautiful Emptiness kunnen stemmen maar als ik dan toch diep in mijn hart kijk wordt het toch Blind Pain.

Ooit hoop ik die nog 1 x  live te mogen aanschouwen

Rise to submission!
    Kev.G.

Digital Deceit

Posted: December 17, 2020 19:57:03

Gestemd op The Key. Was een moeilijke keus, dat wel, en ook Blind Pain stond ergens bovenaan bij mij..

Abuse is only weakness!
    Exordium

MissMiserable

Posted: December 18, 2020 13:49:09

Quoted From saskia:
    Quoted From Exordium:

Dus ze waren wel van plan een aantal nummers van oa. Invisible Circles te gaan spelen?
    En dat gaat niet door omdat Sander er niet bij is? Gaan ze dit dan later (clubshows volgend jaar bijv) wel doen, weet je dat toevallig?

Nouja, ik weet natuurlijk niet of de nummers van IC afkomstig zouden zijn, maar de intentie om verrassende nummers te spelen was er iig wel.
    Of dat alsnog komt, dat weet ik niet.. maargoed, als ze graag iets speciaals bieden dan denk ik dat de band het zelf tegen de tijd dat het weer kan ook graag doet. Maar we zullen zien..

-Terrible Lie-
    gothchick

(Mariska)

Posted: December 18, 2020 15:09:43

Leaden Legacy! Met dat nummer is het voor mij begonnen en vind het nog steeds een te gek nummer.

Aan het eind van mijn geld houd ik altijd een beetje maand over....
    Natascha

Fotogravin/admin

Posted: December 18, 2020 15:10:48

weet niet echt waarom, maar zou 'black tomb' nog wel eens live willen horen.
    al blijft 'Beyond Me' toch wel een favoriet, maar die hoor ik ze af en toe nog spelen :-)

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
    saskia

As it fades...

Posted: December 18, 2020 15:36:43

Ik heb op Estranged gestemd.. Daar zit alles in: hele heavy stukken, grunts, emotionele vrouwenzang, een koor, rustige melodieuze stukken, catchy gitaarriffs, en teksten waar je over na gaat denken...

Maar verder zou ik ook graag horen:

Semblance of Confusion: hoorde bij de eerste nummers van AF die ik kende, en na al die jaren is Floor zo ontzettend vooruit gegaan met haar zang dat ik heel benieuwd ben hoe dit nummer nu zou klinken.

My Pledge 2: Hard en indringend             (net als sex)

Beautiful Emptiness & Between Love and Fire: geniale composities..

Page of 2 Next �    Last � Back to top