Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> een break voor After Forever.... Page of 5
een break voor After Forever....
Author Topic
SANDER (a.f)

He-Man

Posted: January 17, 2021 01:06:03

Beste fans,

zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, heeft After Forever in 2007 veel meegemaakt.

Een nieuwe deal met Nuclear Blast en The Entertainment Group, de release van een nieuw album, optredens in Europa en Amerika/Canada etc, allemaal dankzij de steun van jullie allemaal.

Helaas had 2007 ook een schaduwkant: Sander kreeg een burn-out en moest een aantal maanden rust houden.

After Forever heeft dit goed weten op te vangen door o.a. George (ex Orphanage) in te zetten als grunter, zodat veel shows toch nog door konden gaan.

Een Europese en Amerikaanse/Canadese tour volgde, deze keer met Sander en alles leek goed te gaan.

Helaas kreeg Sander een tijdje geleden een hevige aanval in een vliegtuig, en na vele onderzoeken is gebleken dat deze aanval stress georienteerd is.

De doktoren vinden dit een zeer serieuze zaak en hebben hem aangeraden voor minstens een jaar absolute afstand van After Forever te nemen, om erger te voorkomen.

Aangezien Sander mede-oprichter/songwriter en co manager van After Forever is, kan After Forever niet zonder hem bestaan.

De band heeft dit in 2007 goed weten op te lossen wat betreft de live situatie, maar nog een jaar met compromissen zou niet bijdragen aan de kwaliteit die After Forever wil bieden.

After Forever is een band die altijd 100% wil geven op alle gebieden en dat is nu gewoon niet mogelijk.

We hebben dan ook met pijn in ons hart besloten een break van minstens een jaar te houden en hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Het is verschrikkelijk om alle leuke optredens en andere activiteiten die in de planning stonden te laten schieten, maar het is voor After Forever nog erger om niet alles te kunnen geven.

We hechten veel waarde aan hetgeen de band heeft opgebouwd, en dat willen we niet verliezen.

We realiseren ons echter wel dat we veel vragen van de fans, omdat we weten wat onze optredens en muziek voor hen betekent.

We zullen echter niet helemaal uit beeld verdwijnen, door deze break krijgt ieder bandlid wel de kans om zich op projecten te focussen.

Via onze site en myspace site zullen we jullie daarvan op de hoogte houden.

Geen goed begin van het jaar dus, maar alvast bedankt voor al jullie steun en begrip, voor nu, voor de toekomst maar ook voor het afgelopen jaar.

We zullen jullie niet vergeten en hopen jullie weer te ontmoeten als After Forever weer 100% terug is!!!

Floor, Sander, Bas, Joost, Luuk en Andre

The Unknown

Intermediate

Posted: January 17, 2021 01:37:55

Heftig! En heel erg balen........maar een begrijpelijke keuze van de band.

Dave W

Intermediate

Posted: January 17, 2021 04:57:19

Erg jammer , maar absoluut begrijpelijk !!!!
Respect voor After Forever !!!

Metal Forever

After Forever
lianne87

komkommerchips!

Posted: January 17, 2021 07:43:52

Ik vind het vooral jammer voor de band zelf, aangezien optreden toch echt hun ding is geworden. Een jaar er tussenuit zijn zal vast en zeker niet makkelijk zijn, maar het is momenteel voor Sander gewoon noodzakelijk dat hij er weer bovenop komt, meer dan begrijpelijk.
Ik hoop vooral voor Sander dat een jaartje rust hem weer op de been krijgt, zodat we volgend jaar weer met zn allen gezellig kunnen gaan genieten van AF op volle oorlogssterkte!

Komt er overigens een AF-afkickkliniek, denk dat die het komende jaar hard nodig zal zijn voor alle mensen met ontwenningsverschijnselen

My Kingdom

for a kiss

Posted: January 17, 2021 08:27:42

Quoted From lianne87:
Ik vind het vooral jammer voor de band zelf, aangezien optreden toch echt hun ding is geworden. Een jaar er tussenuit zijn zal vast en zeker niet makkelijk zijn, maar het is momenteel voor Sander gewoon noodzakelijk dat hij er weer bovenop komt, meer dan begrijpelijk.
Ik hoop vooral voor Sander dat een jaartje rust hem weer op de been krijgt, zodat we volgend jaar weer met zn allen gezellig kunnen gaan genieten van AF op volle oorlogssterkte!

Komt er overigens een AF-afkickkliniek, denk dat die het komende jaar hard nodig zal zijn voor alle mensen met ontwenningsverschijnselen

Ontwenningsverschijnselen, tja, dat zal in mijn geval zeker zo zijn.  Schrijf ik me bij deze ook onmiddellijk in...
Verschrikkelijk gewoon, maar een wijze beslissing van de band.  Dat ze het maar eens goed voor zichzelf nemen, vooral Sander, want hij verdient het. 

En dit ben ik zeker: "Ze zullen terugkomen, beter dan ooit!"

AF , hou jullie goed.

BEERRR

Senior

Posted: January 17, 2021 08:37:35

Dit is inderdaad erg balen. Minstens een jaar is wel erg lang. Hopelijk wordt nu alle energie gestopt in keihard terug te komen. 

Dat wordt AFzien en dagen AFtellen totdat ze er weer zullen staan. Ik kan het in ieder geval niet AFwachten.

Ik had gehoopt binnenkort voor de 100e keer naar After Forever te gaan maar dat gaat dus nog even duren

Maar er zijn ergere dingen in het leven. Gelukkig hebben we onze CDs en foto''s nog

Een band moet het toch hebben van zijn live-optredens dus dit is wel heel jammer.

Floor, Sander, Bas, Joost, Luuk en Andre jullie ook heel veel sterkte het komende jaar zonder jullie trouwe fans

http://www.myspace.com/beerrr666
Exordium

MissMiserable

Posted: January 17, 2021 09:27:33

Hey allemaal van AF,

harstikke veel sterkte met alles, het zal een verrekte moeilijke keuze zijn geweest om tot dit besluit te komen..
Maar het is misschien wel het beste, en daar moeten we maar gewoon op wachten.
Ik hoop dat 2008 veel goeds brengt voor Sander en dat er vervolgens in 2009 weer hard geknald kan worden! :))
Maarjaa.. Sander, doe rustig aan! 
En natuurlijk voor de rest van de band hopelijk ook een goede tijd!

Ik zal de live optredens zeker heel erg missen.. het is gewoon meer dan de band zelf geworden; de gezelligheid is misschien nog wel her ergste haha..
Een paar mensen daar zul je wel buiten AF mee AFspreken, maar anderen weer niet.. en die zie je nu vet lang niet.

AFzien dus, precies BEERRR.

Maar begrip is er van mijn kant zeker voor de situatie en ik hoop op een terugkeer die beter is dan ooit XD

Empty memories won't heal the pain..
eden

everything else

Posted: January 17, 2021 09:29:43

jammer..maar begrijp het zeker.
we wachten gewoon

Faye is Geboren op 9 juni 2007 :)

http://exordium.hyves.nl/

ezBoard Code:

BEERRR

Senior

Posted: January 17, 2021 09:59:49

Quoted From Exordium: Hey allemaal van AF,

Ik zal de live optredens zeker heel erg missen.. het is gewoon meer dan de band zelf geworden; de gezelligheid is misschien nog wel her ergste haha..
Een paar mensen daar zul je wel buiten AF mee AFspreken, maar anderen weer niet.. en die zie je nu vet lang niet.

Agree, alleen komende zaterdag kan ik dus niet mee naar Epica
Edit; ik lees net op het Epica forum dat dit optreden niet doorgaat

Maar dan spreken we wel weer wat anders AF 

Het blijft wel even slikken maar voor voor ons is het natuurlijk minder erg als voor After Forever zelf.

http://www.myspace.com/beerrr666
Alumit

AfterForeverFan

Posted: January 17, 2021 10:18:38

Heel heel heel veel sterkte After Forever! Het komt goed! Ik kan zeker een jaar teren op het geweldige optreden dat ik een paar weken geleden van jullie in P60 gezien heb. Misschien herinner je me nog wel ik lag op de trap omdat ik zelf al een paar jaar ziek ben, dus ik weet wat het betekent om veel te moeten opgeven terwijl je van binnen alles wil geven maar dat vanwege omstandigheden niet kan/mag doen! 
Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat ik het sowieso begrijp, het natuurlijk jammer vind, en jullie het allerallerbeste wens. 
Liefs

Think of me long enough, to make a memory
Evelien

Posted: January 17, 2021 10:37:22

Jeetje, ik schrok net wel heel erg om eerlijk te zijn Ik snap de beslissing en ik heb er echt alle begrip voor maar ik ga de concerten toch wel echt ontzettend missen. Het is zo'n gewoonte geworden om een paar keer per maand naar AF te gaan... 2008 wordt een saai jaar. Maar ik wens jullie allemaal echt ontzettend veel sterkte, jullie verdienen het echt niet om dit mee te maken... En ik zal iedereen missen, zowel bandleden als mede-fans
Hopelijk kunnen we er in 2009 weer voor gaan dan. Nogmaals sterkte!!

NightAngel

Posted: January 17, 2021 10:59:26

Hm.... minder...

Tis natuurlijk absoluut geen leuk nieuws,....,maar aan de andere kant, denk ook niet dat het een leuke beslissing was voor de band. Denk dat dit een van de moeilijkste keuzes is die je als band kan maken. Qua gevoel denk ik dat dit een even zware beslissing is om de wereld in te brengen dat je echt stopt, het komt zelf inprincipe op hetzelfde neer...

Daarom heb ik ook repect voor de band dat ze het zo op deze manier doen. Het kan alleen maar goed gaan als iedereen er 100% bij is... En Sander, die moet het gewoon ff rustig aan doen, en zoals meerdere mensen al zeggen, het wordt waarschijnlijk beter dan ooit als ze terug komen!!

Aan de band... heel veel sterkte, doe vooral rustig aan, doe ideeen op en sterk goed aan..

mindcrime

Intermediate

Posted: January 17, 2021 11:20:34

Sander, Floor,Bas, Andre, Joost, Luuk en de crew natuurlijk heel veel sterkte dit jaar. 
Het is jammer maar natuurlijk begrijpelijk. Een jaar geen AF is geen makkelijke opgave voor jullie en voor de fans. Gelukkig dat er nu wat meer duidellijkheid is omtrent Sander.
Een jaar rust kan of moet gewoon goed uitpakken, laten we dit hopen en dat jullie in 2009 gewoon keihard terugkomen.  En  een jaar is voordat je het weet weer zo voorbij. 
Het wordt wel effe afkicken de komende tijd zonder AF en dat geldt ook voor de meeste van ons. Maar we komen er wel doorheen.Diverse forumleden kom ik wel tegen bij andere concerten dit jaar. 
Nogmaals AF en de crew,sterkte dit jaar.

mcsharq

Posted: January 17, 2021 11:58:42

Tja, t zat eraan te komen he.
ik wens iedereen van de band (en de crew)heel veel sterkte toe:)...
en heel veel plezier met hun eige projecten.
zeker te weten komen we elkaar dit jaar ons wel tegen:).
AFTER FOREVER WILL STAY FOREVER

Reuver groet Reuver!
midwintertears

Posted: January 17, 2021 12:03:32

After forever: Veel sterkte!
'T is natuurlijk jammer maar wel begrijpelijk.

songoku

Joost-terrorist

Posted: January 17, 2021 12:13:01

Aai, heel erg vervelend. En vooral het feit dat het een jaar is... Maar ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Maar leuk is anders.. Nou ja het blijft dan maar afwachten tot er weer een jaar voorbij is.. En dat kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan :P

Page of 5 Next �    Last � Back to top