Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> een break voor After Forever.... Page of 5
een break voor After Forever....
Author Topic
yngwie

Beginner

Posted: January 17, 2021 12:43:55

Jeetje, wat een moeilijk maar dappere beslissing van AF!

En inderdaad Beerrr; dit jaar gaan we  vaak de cd's AFspelen en ondertussen duimen voor een snel herstel voor Sander en een goed jaar in eigen projecten voor de anderen!

Grtz
Agaroth

Posted: January 17, 2021 12:46:05

Ik schrok echt toen ik dit las, maar ik begrijp het helemaal. Deze beslissing is een moeilijke maar zeker een begrijpelijke.
Het zal wel lastig worden een jaar lang zonder After Forever concerten, voor ons maar zeker voor AF zelf.

Maar ik heb er het volle vertrouwen dat ze volgend jaar sterker dan ooit terug zullen komen.

Twiinkie

*poke*

Posted: January 17, 2021 13:05:13

Wat lijkt me dat moeilijk om te beslissen!! maar het is natuurlijk wel het verstandigste...ik zal jullie wel ontzettend missen!!! ookal ben ik er nog niet zovaak bij geweest...maar in ieder geval een dikke knuffel van mij!!! jullie verdienen dit gewoon niet

Dave W

Intermediate

Posted: January 17, 2021 13:26:30

After Forever will be back , stronger than ever.

Sterkte allemaal en de groeten van de fans uit Maasbracht

Metal Forever

After Forever
Flyaway

Lisa

Posted: January 17, 2021 13:29:51

Mijn verstand zegt een zeer verstandige en daarmee ook moeilijke beslissing om ervoor te zorgen dat alles weer goed komt.
Maar mijn hart zegt dat ik After Forever ontzettend zal gaan missen en echt zal moeten wennen aan het feit dat er geen concerten meer op het programma staan.

Ik heb het bericht echt ongeveer 5 keer moeten lezen om het te laten 'aankomen' en moest toch wel even slikken.

Ik wens de band en crew heel veel sterkte!

Sardiensel

I'm just me!

Posted: January 17, 2021 13:50:22

Inderdaad even schrikken, ook voor mij! Maar ik begrijp deze keuze totaal! Ik snap dat je niet door kunt gaan voor minder dan 100%.
Ik wens de hele band en crew heel veel sterkte en hoop dat we in 2009 weer kunnen knallen met zn allen!

It's so easy to destroy and condemn the ones you do not understand, do you ever wonder if it's justified?

-- http://s93.photobucket.com/albums/l43/Sardiensel/ --
~ www.myspace.com/sardiensel ~
GWENDOLYN

Disney freak

Posted: January 17, 2021 14:15:19

*knuf* aan Sander, neem de tijd voor jezelf. Dan komt alles goed.

@ de rest van After Forever. Heel erg fijn voor Sander dat jullie een break nemen ter wille van zijn gezondheid. Super van jullie. Geniet van het jaartje rust.

Liefs, Gwendolyn

http://www.braamvanamstel.nl You got to let love rule!
Marinka

Posted: January 17, 2021 14:57:23

heey heey 

toen ik het hoorde bessefte ik het nog niet helemaal.
maar nu ik deze berichtjes en alles lees schieten me wel tranen in mijn ogene( gevoelig meisje)

een jaar zonder alle lieve mede afterforever fans en zonder de band.

maja er is niets aan te doen en vind het erg moedig van de band dat ze deze beslissing hebben kunnen nemen. tis niet zomaar iets.

echt super veel sterkte voor de band en doe rustig aan.

NULL
BANDSLET

Beginner

Posted: January 17, 2021 16:43:39

ik sluit me aan bij wat beerrr en exordium zeggen!!!!
maar het betekend niet dat we de mensen die we normaal bij after in het publiek zien en spreken aankomend jaar niet zien want dat zou jammer zijn
gelukkig hebben die mensen een beetje een algemene smaak betreft metal en het wat softere dus ik ga jullie vast allemaal zien bij o.a. delain, Xystus en autumn enz. enz.

floor, sander, bas, luuk,  joost en andré missen voor ruim een jaar zal heel zwaar vallen maar ik denk dat  je na zo'n lange tijd geen live optredens meer te hebben gezien er alleen nog maar meer van kan genieten!

het eerst volgende optreden in 2009 gaat knallen!!!!!!!!!!

after forever en crew heel veel sterkte en geniet van jullie vrije jaar.

get a grip before you make me sick,the things you say of low self esteem.
life is hard and nothing is for free, so follow your heart and follow your dream!!!
mcsharq

Posted: January 17, 2021 16:59:15

Ik zou zeggen, Januarie, 12,De Schakel,Reuver, 1e optreden AF?:p..hihiih
nee geintje...maar ok. 
Doe rustig aan.
*Reuvers trots blijft*Aapje*

Reuver groet Reuver!
April

Miriam

Posted: January 17, 2021 19:17:16

Ik vertel denk ik ook niet veel nieuws als ik zeg dat ik het ontzettend jammer vind voor de band zelf en voor de fans.

Ik hoop ook dat een jaar genoeg tijd is om tot een goed herstel te komen,ieder voor zich zelf.

Ik wens iedereen van After Forever heel veel sterkte en succes toe!!

**Tears are the Diamonds of Soul**
Stranger

Posted: January 17, 2021 19:22:13

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst naar AF geweest en dat was echt gaaf! Jammer dat jullie dit jaar niet optreden, maar onder deze omstandigheden was het denk ik voor jullie zonder Sander ook niet leuk om dan te gaan optreden. 

Doe lekker rustig aan Sander! en voor de rest succes met de projecten die er zijn en komen!

NULL
Kev.G.

Digital Deceit

Posted: January 17, 2021 19:40:37

Erg begrijpelijk. Ik wens Sander veel sterkte en vooral veel rust toe. Neem vooral je tijd!

Ook voor de rest van de band is het uiteraard erg vervelend en wens ik dan ook veel sterkte toe!!

Abuse is only weakness!
AFluuk

Posted: January 17, 2021 19:42:54

Bedankt voor de begripvolle reacties :)

Voor ons is dit inderdaad een erg moeilijk besluit geweest. Het zal ff wennen zijn, ikzelf weet bijvoorbeeld niet beter dan met de band actief te zijn. Ik zal het zeer zeker gaan missen; het optreden, gezelligheid romdom optredens (ook dankzij de trouwe fans), de onzin, de buitenland tripjes en nog veel meer... In ieder geval harstikke bedankt voor alle steun die jullie altijd gegeven hebben en ook nu geven! :)

Mochten jullie de optredens heel erg missen dan kunnen jullie altijd naar Cell29 ( http://www.cell29.nl ) komen kijken :P Dit is een stevige rock coverband waarin Andre gitaar speelt en ik ga uithelpen op de bas.   

Groeten Luuk

HighVoltage666

Chéz Lulu!

Posted: January 17, 2021 19:43:18

Jammer maar helaas. Ik vind het heel erg knap dat ze deze beslissing hebben gemaakt. Liever iets helemaal doen dan maar half en er eigenlijk niet achter staan.

Zelf vind ik het aan de ene kant wel fijn, zometeen staat George niet meer op het podium en daar ben ik erg blij mee. Liever Sander op het podium dan een willekeurige andere grunter/gitarist.

First    Previous Page of 5 Next    Last Back to top