Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> een break voor After Forever.... Page of 5
een break voor After Forever....
Author Topic
saskia

As it fades...

Posted: January 17, 2021 20:17:53

Echt heel erg rot voor Sander dat hem dit moest overkomen, en voor de andere bandleden die nu een heel jaar niet kunnen doen waar hun hart ligt.

Maar ik respecteer de keuze, de alternatieven waren nog rotter geweest. Als de band een heel jaar lang doorgegaan was zonder Sander, of dat men gezamenlijk had besloten dat hij de band uit zou stappen, daar moet ik helemaal niet aan denken...

JCROY

Being Everyone

Posted: January 17, 2021 20:34:30

Ik vind het de dapperste en beste keuze die ze hebben kunnen maken.
En over een jaar een REBIRTH (leuke naam voor een nieuw album? ;-P) -party met er afknallende daken
for now ben ik benieuwd wat ze gaan doen met hun projecten.

Tot dan and ROCK ON!!

Edit:

We ZOUDEN natuurlijk met een groepje muzikanten van het forum een soort AF-tribute kunnen opstarten uit eerbetoon EN om fans met afkickverschijnselen koest te houden...
Het is ons ook ooit gelukt met  Stream of Passion en Ayreon, dus....

Joop

Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard.
Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
Sleeping Beauty

Beginner

Posted: January 17, 2021 21:59:50

Dit was inderdaad een complete shock voor mij 
                 toen ik dit bericht ontving via een smsje van een nog grotere fan als ik !!!

Héél erg jammer natuurlijk maar ik denk dat dit voor het herstel van Sander 
                 toch wel de beste keuze was die de band kon maken .

De optredens in binnen en buitenland lijken mij nogal wat energie te 
                 kosten van de leden van AFTER FOREVER  .
                 En ik denk dat Sander deze energie beter kan stoppen in zijn herstel .

We gaan gewoon met zijn allen AFkicken en eventueel kan er  vast  wel                     eens een AFkickprogramma onder de fans worden gemaakt 
                 als het echt niet blijkt  te willen lukken !!!!        

Voor
                             Sander ,
                                           Floor , 
                                                         Bas ,  
                                                                    Joost , 
                                                                                 Andre 
                                                                                                en 
                                                                                                         Luuk , 

ALLE STERKTE VOOR HET KOMENDE JAAR !!!!!!

gebruik jullie creativiteit om over ruim een jaartje
                                            voor de volle 100 % terug te komen .

Het dak moet er dan zéker AF !!!!!!!!!

Take Care , 

xxx Janet .

It's endless beauty will evoke .
A timeless sequence we all share.
RebelMage

Jaren 80 Koning

Posted: January 17, 2021 22:02:47

Een heel erg moeilijk en moedig besluit van de band, waarvoor hulde.
Het zal wel wennen worden, een jaar zonder AF op het podium. 
Heel erg veel sterkte voor alle bandleden het komende jaar, en hopelijk volgend jaar een herrezen After Forever.

Kooningh aller Taghtiger Jaaren, Winnaar AF Profcoach 2003/2004 en 2005/2006 Runner-Up Vi League en Profcoach Competitie 2002/2003 en 2004/2005
BANDSLET

Beginner

Posted: January 17, 2021 22:23:20

Quoted From AFluuk:

Bedankt voor de begripvolle reacties :)

Voor ons is dit inderdaad een erg moeilijk besluit geweest. Het zal ff wennen zijn, ikzelf weet bijvoorbeeld niet beter dan met de band actief te zijn. Ik zal het zeer zeker gaan missen; het optreden, gezelligheid romdom optredens (ook dankzij de trouwe fans), de onzin, de buitenland tripjes en nog veel meer... In ieder geval harstikke bedankt voor alle steun die jullie altijd gegeven hebben en ook nu geven! :)

Mochten jullie de optredens heel erg missen dan kunnen jullie altijd naar Cell29 komen kijken :P Dit is een stevige rock coverband waarin Andre gitaar speelt en ik ga uithelpen op de bas.   

Groeten Luuk

prik een paar datums en ik ben erbij, heb ik tegen andré ook al gezegd en daar mag je me gerust aan houden! alleen jammer dat er nu nog geen gigs zijn!!!!!!! heb er nu al zin in want ik wil andré wel eens een keer horen zingen en gitaar zien spelen!!!!
toch gaaf dat je van iets vervelends iets zo positiefs kan maken!!!!! mijn respect heb je luuk 
heel veel succes het komend jaar 

Quoted From HighVoltage666: Jammer maar helaas. Ik vind het heel erg knap dat ze deze beslissing hebben gemaakt. Liever iets helemaal doen dan maar half en er eigenlijk niet achter staan.

Zelf vind ik het aan de ene kant wel fijn, zometeen staat George niet meer op het podium en daar ben ik erg blij mee. Liever Sander op het podium dan een willekeurige andere grunter/gitarist.
sorry maar george is niet ff willekeurig! hij is een van de beste grunters die er is!!!!!!!

get a grip before you make me sick,the things you say of low self esteem.
life is hard and nothing is for free, so follow your heart and follow your dream!!!
Rattin

Intermediate

Posted: January 18, 2021 09:59:00

Ik sluit mij bij iedereen aan die het een moeilijke beslissing vonden maar zeker een juiste.

Sander stond waarschijnlijk te veel te trappelen om weer op het podium te kunnen staan.Hij was waarschijnlijk nog niet volledig hersteld van zijn burnout.En dan in stress het eerrste wat je weer de nek om doet. Ik heb zoiets van dichtbij meegemaakt en het is heftig allemaal.

Het is vreselijk dat we after forever een heel jaar moeten missen maar als het nodig is voor Sander om helemaal de oude weeer te worden dan hebben we het er graag voor over.

Dat van Cell29 vind ik ook een super idee LuukWe houden het in de gaten,zorg dat er zo snel mogenlijk gigs op komen te staan,op de site.Wij gaan zeker zorgen dat we erbij gaan zijn.

Voor Sander,neem je rust dat is wat je nu echt nodig hebt.Voor de rest van de band,hoop dat we jullie nog ergens anders tegenkomen.We houden de site nu meer dan ooit in de gaten of we ergens een glimp van jullie op kunnen vangen.

Voor de crew is het ook zeker zwaar,ze hebben geen werk bij After forever.Zij hebben ook heel erg hard gewerkt voor de band en nu is er een jaar niks dat is voor hun ook zeker ff slikken geweest,naomi,Erik,Ronnie,Allerd en Frans en de rest die ik niet bij naam ken.Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe het aankomend jaar.Misschien komen we elkaar bij andere concerten nog tegen dat zou tof zijn.

sS
AFluuk

Posted: January 18, 2021 10:13:37

ja, het zijn heftige tijden, ook voor onze crew uiteraard...

zijn druk bezig met regelen optredens voor Cell29, houd de site maar goed in de gaten dus ;) ( www.cell29.nl )

silvia

Posted: January 18, 2021 10:20:06

Een beslissing die je als band niet zomaar neemt, omdat het toch je passie is en je er ten volle voor wil gaan. Ik heb erg veel respect voor deze beslissing; het is nogal wat om een jaar de stekker eruit te trekken. Zoals iedereen hiervoor eigenlijk ook al zei ;)
Hopelijk kan Sander nu ten volle herstellen.
Heel veel sterkte, en we blijven de projecten wel volgen :)
Succes en sterkte!

I just didnt want to know
Best to keep things in the shallow end
Cause I never quite learned how to swim
~ Blue / A Perfect Circle ~
frantic

Stupid

Posted: January 18, 2021 10:40:55

Een moeilijke maar ook goede en moedige beslissing naar mijn mening.

De gezondheid van de bandleden staat voorop en dus is dit de beste beslissing.

Vervangende grunters is allemaal leuk en aardig, maar het blijft een lapmiddel en ik als

fan wil toch het liefst de volle bezetting zien.

Sander, neem alle rust die je nodig hebt zodat we je in de toekomst weer in alle gezondheid op het podium kunnen zien stralen.

midnattsol

Intermediate

Posted: January 18, 2021 11:08:26

Suc6 en sterkte met alles...
Bedankt voor al het moois...
En volgend jaar weer kaaaaaaaai-hard knalluh denk!

tot dan...

Proost

Mad world...
Rattin

Intermediate

Posted: January 18, 2021 13:09:54

We gaan de maanden , weken ,dagen , uren ,seconden aftelen naar het eind van 2008.
Ik weet nu al dat we een heel speciaal oud en nieuw zullen hebben aan het eind van 2008 en het begin van 2009Het wordt proosten op after forever en de beste wensen voor after forever in 2009Floor zei dat 2008 alles beter zou worden,maar je ziet hoe raar het soms kan lopen in het leven.Nu wordt gewoon 2009 het jaar van after forever.Ze gaan knallen als nooit tevoren iedereen zal dan weten wie after forever is

Doe je best Luuk en Andre om een paar gigs van cell29 neer te knallen,wij gaan er alles aan doen om erbij te zijn.Kunnen we daar de crew dan ook bij verwachten ?Dat zou helemaal te gek zijn 
Hoe hebben hun erop gereageerd ? Hebben ze allemaal tijdelijk ander werk?Ronnie weet ik van dat ie af en toe in bibelot en in 013 werk heeft,wat gaat naomie doen ?
Ik ben toch ook wel met hun begaan.Deze mensen heb je toch ook een beetje leren kennen bij de concerten en ze zijn wel degenlijk bij het AFmeubilair gaan horen. 

sS
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: January 18, 2021 14:10:21

Quoted From Rattin:

Sander stond waarschijnlijk te veel te trappelen om weer op het podium te kunnen staan.Hij was waarschijnlijk nog niet volledig hersteld van zijn burnout.En dan in stress het eerrste wat je weer de nek om doet. Ik heb zoiets van dichtbij meegemaakt en het is heftig allemaal.

Het is vreselijk dat we after forever een heel jaar moeten missen maar als het nodig is voor Sander om helemaal de oude weeer te worden dan hebben we het er graag voor over.

....

indeed... ook het idee in je achterhoofd dat er mensen teleurgesteld zijn werkt er niet aan mee om volledige rust te nemen.
wat dat betreft is het net als een teamsport: als er een belangrijk teamlid uitvalt waardoor er minder gescoord wordt, zal die ook sneller het veld op willen.
Sander deed achter de schermen ook heel veel voor de band, wat eigenlijk onmogelijk was om los te laten. Daarom vind ik dit ook de juiste beslissing, hoe zwaar die ook is en ligt.

Ook ik hoop op een spoedig herstel, maar ik hoop ook dat ze pas weer beginnen als Sander echt voor de volle 100% hersteld is. Stel dat het langer dan een jaar zou duren, so be it, dan komen we later wel terug naar de concerten. De fans die in de loop der tijd het niet meer in de gaten houden, lezen dan toch wel weer de aankondiging via nieuwsbrieven, de Aardschok of wat dan ook en dan gaan we lekker met z'n allen weer naar een uitverkochte zaal voor een verse nieuwe start! Ja toch?

Een vriend van me zei altijd: "alles komt goed, zo niet, dan toch!".

De fans met heftige afkickverschijnselen kunnen natuurlijk ook een fan-meeting organiseren! Het idee van een tribute band is leuk, maar kan me niet voorstellen dat er ergens een zangeres in het land rondloopt die Floor kan 'spelen'?

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
Evelien

Posted: January 18, 2021 15:55:09

Het idee van een fanmeeting was ook al in mijn hoofd opgekomen. Zoiets zouden we bijvoorbeeld aan het einde van de zomervakantie zeker eens kunnen proberen. Maargoed, dat zien we allemaal wel weer.

songoku

Joost-terrorist

Posted: January 18, 2021 18:12:32

Quoted From Evelien: Het idee van een fanmeeting was ook al in mijn hoofd opgekomen. Zoiets zouden we bijvoorbeeld aan het einde van de zomervakantie zeker eens kunnen proberen. Maargoed, dat zien we allemaal wel weer.

MM ja, misschien dat er vanuit BT iets georganiseerd kan worden, en dan de bandleden er ook bij. zie je die ook weer eens.. Maar ja dat is mijn idee..

Rattin

Intermediate

Posted: January 19, 2021 15:21:57

Natas ik ben het volledig met jou eens,als het meer dan een jaar duurt kunnen we daar niks aan veranderen,Sander MOET volledig hersteld zijn eer hij weer terug komt,anders is de kans te groot dat het weer mis gaat.En als hij terug komt is het misschien verstandig als het werk niet allemaal op zijn schouders alleen rust,misschien is het te verdelen over de hele band ieder een gedeelte ofzo.Ik weet natuurlijk niet watvoor werk het allemaal is maar het was duidelijk te veel voor 1 persoon.

Naomie heeft bewezen dat ze ook heel wat in haar mars heeft en Joost is ook eenbezige bij.

Verdelen van de taken lijkt mij een verlichting voor Sander.

Maar als je zo'n taak jaren hebt gedaan is het ook moeilijk om bepaalde dingen uit handen te geven dat begrijp ik dan ook wel weer.Maar het zal misschien toch wel moeten.voor zijn eigen bestwil.

Maar daar moet de band zelf uit zien te komen,daar mogen wij ons niet mee bemoeien.

Gewoon wachten tot cell29 gaat optreden dan hebben we toch een klein beetje after forever om de pijn van de fans te verzachten. 

sS
� First    � Previous Page of 5 Next �    Last � Back to top