Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> een break voor After Forever.... Page of 5
een break voor After Forever....
Author Topic
SANDER (a.f)

He-Man

Posted: January 19, 2021 16:13:01

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie begrip, het is voor mij duidelijk dat we fans hebben die zich kunnen inleven in onze situatie, wat me ook extra trots maakt om in deze band te spelen.
Het is echter ontzettend moeilijk uit te leggen hoe het is om een band te leiden,
niet alleen omdat veel zakelijke dingen prive zijn, maar ook omdat passie noodzakelijk is in een band, met name in After Forever.

In de muziekwereld hoef je niet te verwachten dat je rijk wordt, zeker niet in de metal, en je zult harder moeten werken dan voor welke baan dan ook.
Achter de schermen moet er ontzettend veel gebeuren om alles door te laten gaan, waarbij het voor ons van het grootste belang ons eigen gezicht te behouden en niet af te wijken van onze principes.
Dat kost energie, en ik ben al vanaf 1995 dagelijks met mijn gedachten bij de band.

We hebben een aantal ontzettend moeilijke jaren gehad (veel problemen met o.a. Transmission), waarin ik alle energie in de band heb gestopt, ook wanneer het eigenlijk niet meer kon.
De combinatie met mijn baan als leraar was dan ook vaak veel te zwaar.
Het tekort aan energie komt er altijd pas later uit, en dan is het te laat.

Vandaar deze break, om er ook ECHT voor te zorgen dat die energie er weer komt.
Alles wat After Forever doet, moet vanuit de overtuiging van de band komen, dat is ons uitgangspunt. 
Ik hoop dat jullie allemaal begrijpen dat ik daarom de bandzaken echt los moet laten, maar dat dat niet betekent dat ik niets meer met muziek mag doen.
Juist de zaken die me een positieve impuls geven moet ik aanpakken, vandaar dat ik ook zeker mijn project afmaak en dat in 2008 probeer uit te brengen.
Joost en ik zijn op dit moment aan het mixen, en ik hou jullie op de hoogte.
Wat dat betreft is het misschien zelfs juist gaaf dat jullie wat meer te horen krijgen van wat de andere bandleden bezig houdt, en als muzikant is het ook niet slecht om je horizon wat te verbreden.

In ieder geval nogmaals bedankt voor al jullie support, we komen ons vast nog wel tegen bij een of ander concert dit jaar!

Groetjes

Sander

Exordium

MissMiserable

Posted: January 19, 2021 16:26:22

Het is altijd zonde als je echt vanalles wilt; en het ook allemaal goéd wilt doen, en er dan een lichaam is wat je tegenhoudt in je ambities. Toegeven dat het teveel is; is erg moeilijk lijkt me. Maar zeker belangrijk.. genoeg is genoeg.
Ik hoop dan ook dat je de energie weer terug kunt vinden en dat je verder ook gewoon van dit jaar geniet! (dingen zoals je project enzo). en; neem vooral alle rust en tijd die je nodig hebt :)

Empty memories won't heal the pain..
13th

13th

Posted: January 19, 2021 21:53:22

Je gezondheid gaat toch echt voor!

13th

http://www.reflectionsofdarkness.com
Renske

Intermediate

Posted: January 20, 2021 02:17:03

Veel succes met je project en ik hoop dat het gaat lukken dit jaar!

And get well soon!! =)

'Cease to speak or cease to breathe'
- http://www.freewebs.com/afterforeverbootlegs
April

Miriam

Posted: January 20, 2021 09:34:31

Fijn om een lief bericht te zien van Sander! Thanks.

En hij heeft ook gelijk dat we nu eens sommige bandleden in een andere samenstelling kunnen zien spelen. Mss ga ik wel een keer ergens kijken..

**Tears are the Diamonds of Soul**
Evelien

Posted: January 20, 2021 12:21:13

Ben zeker benieuwd hoe je project uiteindelijk gaat worden, succes ermee he En bedankt voor het posten, dat wordt echt gewaardeerd!

NightAngel

Posted: January 21, 2021 09:19:15

Misschien handig om een extra topic aan te maken waarin de eventuele events en gigs te lezen zijn (als de leden die dan ook willen posten natuurlijk) ??

Greetzzz Sven

Natascha

Fotogravin/admin

Posted: January 21, 2021 16:30:47

komt tzt wel hoor!

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
Alicej

Posted: January 21, 2021 23:38:56

Quoted From NightAngel: Misschien handig om een extra topic aan te maken waarin de eventuele events en gigs te lezen zijn (als de leden die dan ook willen posten natuurlijk) ??

Greetzzz Sven

Ik denk niet dat AF er op zit te wachten dat de fans massaal allemaal concerten van andere bands gaan afstruinen puur alleen om even hun helden te kunnen zien/spreken. Dat jaartje rust hebben ze niet voor niets ingelast  Ik ben idd wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren op muzikaal gebied met de verschillende AF leden.

www.myspace.com/nijntjejunk
NightAngel

Posted: January 22, 2021 09:09:22

@ Alicej 

was ook niet echt mijn bedoeling zoals jij het omschrijft hoor... ben wat dat betreft geen stalker. was meer interesse waar ze aan bezig zijn en wat ze doen.... dus.....

Rattin

Intermediate

Posted: January 22, 2021 09:24:47

Bedankt Sander dat je jou verhaal op het forum hebt gepost.Dat waardeer ik echt van jou.

Ik ben ook heel erg benieuwd naar jou project HDK. We missen AF nu al maar het jaar is zo voorbij.

Ik hoop dat jij in dit jaar jouw batterijen weer kunt opladen voor 2009. Het klinkt nog zo ver 2009 !!!!fijn voor jou dat je je nu met muziek kunt gaan bezighouden echt om de muziek en dat de zware last van je schouders af is.Geniet van de dingen waar je eerst niet aan toe kwam.

Jullie hebben het allemaal heel erg zwaar gehad de afgelopen tijd.Voor jullie is het allemaal moeilijk geweest.Misschien is de break voor ieder van jullie ff dat stukje rust dat jullie zo hard nodig hadden maar niet aan toe kwamen.

Houd alsjeblieft contact via het forum,we willen jullie niet uit het oog verliezen.

respect voor jullie allemaal,het zegt toch wat dat jullie dat voor elkaar over hebben om een jaar rust in te lassen.jullie zijn echt een hechte band.Wereldmensen van TOPniveau.

sS
Pete

Newbie

Posted: January 22, 2021 11:10:07

ik ga after forever gigantisch missen, maar ik begrijp het verhaal uiteraard, heel veel sterkte en beterschap Sander!

Exordium

MissMiserable

Posted: January 22, 2021 12:39:24

en sowieso.. de gesprekken die je met de bandleden hebt als je ze ergens anders tegenkomt kunnen toch ook gewoon over vanalles en nogwat (maar niet over de band) gaan? 't hoeft toch niet gelijk een kruisverhoor te zijn over hoe 't ervoor staat met AF enzo.. ;)

Empty memories won't heal the pain..
Daniëlle

Intermediate

Posted: January 23, 2021 01:10:15

Ik heb de mail wel gehad van BT, maar nog geen tijd gehad om hier wat te posten...

Het is jammer dat er geen shows worden gedaan, maar zoals velen waarschijnlijk al gezegd hebben, wel het beste voor de band!!
Ik hoop dat het de band goed zal doen, en jullie volgend jaar een nieuwe en frisse start maken met veel nieuwe energie!

Ik wens de bandleden succes met wat ze gaan doen dit jaar, en ik zie jullie vast volgend jaar (en misschien dit jaar nog wel bij andere bands) wel weer bij een AF optreden!

~*~>http://www.daniellesfotos.nl.nu<~*~
~*~>http://www.delain-fansite.nl.nu<~*~
Rattin

Intermediate

Posted: January 23, 2021 09:58:00

Hoezo wordt er nu weer over een soort kruisverhoor  gesproken ???? Een gesprek hoeft zeker niet altijd over de band te gaan,daar ben ik het mee eens. Als je ze ergens tegenkomt kun je het over hele andere dingen hebben.Ze benaderen alof het bekende van je zijn.

Maar de projecten ben ik wel heel erg benieuwd naar en daar zal ik ook zeker wat over vragen.

Iedereen is toch trots op zijn eigen ding die ze doen.

Als ik met iets nieuws bezig ben en het gaat goed dan ben ik daar ook trots op.

sS
� First    � Previous Page of 5 Next �    Last � Back to top