Forums  |  Register  |  Active Topics  |  Members  |  Search
login | 464 online
Name  Pass 
Back

Official Forum >> Nederlands forum >> after forever muziek >> een break voor After Forever.... Page of 5
een break voor After Forever....
Author Topic
Rattin

Intermediate

Posted: January 24, 2021 11:17:17

Als jullie ook benieuwd zijn naar CELL29 dan moeten jullie de foto's op www.llukygallery.nl  eens gaan bekijken,daar staan echt hele mooie foto's van cell29 op.zie wel wat jullie ervan vinden.

Hoop dat ze snel een datum hebben dat we naar hun toe kunnen.Ben echt heel erg benieuwd.Ook Frans.....ik wist niet dat ie kon zingen !!!!!!!! En Andre zang en gitaar en dalijk Luuk er ook nog bij en misschien Joost op toetsen dat heeft ie blijkbaar al een keer gedaan.Dan wordt hetCellaf29 !!!!!!!Of AFCELL29 !!!!

Ik heb ook bericht gekregen van Ronny de lichtman,wat die nu aan het doen is,zal het de volgende keer ff vertellen,als jullie erin geinteresseerd zijn...................

Razende reporter van de CREW.

sS
saskia

As it fades...

Posted: January 24, 2021 14:39:43

Quoted From Rattin:

Hoezo wordt er nu weer over een soort kruisverhoor  gesproken ???? Een gesprek hoeft zeker niet altijd over de band te gaan,daar ben ik het mee eens. Als je ze ergens tegenkomt kun je het over hele andere dingen hebben.Ze benaderen alof het bekende van je zijn.

Maar de projecten ben ik wel heel erg benieuwd naar en daar zal ik ook zeker wat over vragen.

als ik ze tegen kom laat ik ze lekker met rust, heb ik altijd al gedaan met bandleden of BN'ers die je onverwacht ergens tegenkomt...

ik ben vooral benieuwd naar het project van Sanders project, de muziek spreekt me daarvan het meeste aan denk ik.. :-)

The Unknown

Intermediate

Posted: January 24, 2021 16:59:38

Ik heb jarenlang als artiestenbegeleider gewerkt en heb echt heel veel bandjes persoonlijk ontmoet. Als ik één ding op moet noemen wat mij is opgevallen in die periode is het wel dat de meeste artiesen een bloedhekel hadden aan meet en greets en opdringerige fans en dergelijke. 
Nu geloof ik niet dat AF geen zin heeft om met hun fans te praten na een show maar die ervaringen hebben mij altijd een beetje op afstand gehouden, het hoeft voor mij niet zo, ik ga naar een gig en ik ga weer naar huis. Meer hoeft voor mij niet, ik sta niet te springen om de band persoonlijk te ontmoeten.

NightAngel

Posted: January 25, 2021 09:06:54

Ik ook niet nee, idd,na een concert even een drankje en naar huis. Als er toevallg een gesprek ontstaat met een bandlid (af of andere band,maakt niet uit) dan is het gewoon een gesprek, nothing more. Zoals foto's maken samen met bandleden begin ik zowiezoo al niet aan..

Rattin

Intermediate

Posted: January 28, 2021 10:53:20

De fanmeet in stairway to heaven in Utrecht was echt te gek.De hele band was er aanwezig.Ja zelfs Sander was er.Ik was heel erg blij dat ik ze allemaal weer ff zag.Ik kreeg niet het idee dat ze het heel erg vervelend vonden dat we ff met ze hebben staan praten en lolletjes hebben gemaakt.Het was een hele ontspannen sfeer.De band was voor even weer helemaal compleet.

Het was een geweldige dag.

Naomi ook nog even gesproken,zij wordt nu de tourmaneger van RACOON,echt leuk voor haar.

Erik werkt nu voor een technical engeneringsbedrijf,weer eens wat anders dan met een band op sleeptouw.

Ronny de lichtman heeft net een skivakantie achter de rug en is nu vertrokken voor een 6 dagen tour met off the wall,dit is een engelse pink floyd tributeband.ze spelen oa in leeuwarden,enschede,en antwerpen.9 feb spelen ze 1 show in ruslans,van 13 feb tot 30 april spelen ze 40 shows in engeland.

En verder heeft hij altijd nog werk in biebob en hof ter loo en doet hij het licht in de twee tenten op graspop.En Frans ja die doet met cell29 mee,dus de crew is gelukkig ook aardig onder de pannen.

Floor gaat een eigen project starten,ben benieuwd wat dat gaat worden.

sS
JCROY

Being Everyone

Posted: January 30, 2021 11:39:26

Damn girl, je zou journalist moeten worden...jij komt echt OVERAL achter hihihi

Joop

Nobody cares about threats over the internet. Don't try to act hardcore with the keyboard.
Fighting online is like racing in the special olympics;even if you win, you're still retarded.
Natascha

Fotogravin/admin

Posted: January 30, 2021 17:10:43

waarom zou de band het vervelend vinden om met fans te kletsen op hun eigen fanmeet?

komt alleen wel vaker voor dat bandleden (heb ik het niet over AF maar in het algemeen) zelf lekker prive naar een concert willen om van de muziek te genieten, maar de hele tijd herkend worden en om handtekeningen en foto's gevragen wordt, dat gaat op een gegeven moment wel irritant worden.

http://www.studiomystica.nl ~*~ Design & Photography ~*~ http://forum.bandphotography.nl
deijsman

Valveking 112

Posted: January 31, 2021 01:40:35

Tis erg jammer allemaal maar te begrijpen! After Forever, heel veel sterkte en succes! We wachten op jullie!!!

! WIR KAPITULIEREN NIEMALS !
Rattin

Intermediate

Posted: February 1, 2021 10:14:41

Als ik de leden van after forever bij een optreden van een andere band zou tegenkomen dan zou ik ze groeten maar ik zou ze ook verder met rust laten.

In stairway to heaven was het de fanmeet van AYREON en niet van after forever.Maar after forever was er toch.En ik vond het echt gaaf dat ze er allemaal waren en ik ze toch ff nog kon spreken. Ik ben een after foreverfan in hart en nieren.Ik mis ze echt enorm.Zij waren echt mijn uitlaatklep.Nu moet ik wat anders verzinnen om mijn batterijen weer op te laden.

Het is voor band ,crew en fans best moeilijk allemaal en dat mag toch gezegd worden,daar wordt toch niks mee miszegd ?

sS
saskia

As it fades...

Posted: February 1, 2021 10:56:59

Je komt er wel weer bovenop hoor Rattin, je hebt vast wel andere hobby's naast muziek :-)

Rattin

Intermediate

Posted: February 4, 2021 07:51:17

Muziek is mijn lust en leven.Maar er zijn gelukkig nog andere leuke bands om heen te gaan.Dan komt er ook nog gothic/fantasybeurs aan,castlefest en elfquest,allemaal leuk.

Maar ik ga toch liever naar after forever.

sS
First    Previous Page of 5    Back to top