Favorite Album
|
Author |
Topic |
The Unknown
 Intermediate Join Date: 5/21/2004 Posts: 419 Location: Rotterdam
|
|
|
Agaroth

Join Date: 8/21/2004 Posts: 419 Location: Zoetermeer, Nederland
|
|
|
Buurman
 KomkommerPoster Join Date: 2/25/2002 Posts: 4144 Location: Weert
|
|
Posted: February 4, 2021 03:12:03
|
|
|
Ik zal wel een vreemde keuze maken, die vrijwel niemand hier maakt, maar covers weggelaten, vind ik qua sfeer Exordium het beste album!
|
Hier klikken heeft geen enkel effect
|
|
Evelien

|
|
Posted: February 4, 2021 08:43:18
|
|
|
IC en AF. Eigenlijk draai ik AF vaker omdat die onderweg naar de Uni wat fijner wegluisterd haha maaaarrrr... De stem gaat dan toch naar IC. Moet er wel voor in de stemming zijn maar de emoties die bij het verhaal horen zijn zo mooi naar voren gekomen, zowel in de muziek als in de lyrics en de zang
|
|
|
Irems Dream
 Newbie Join Date: 10/28/2007 Posts: 6 Location: Barneveld
|
|
Posted: February 4, 2021 12:20:23
|
|
|
Ik vind naast Prison Of Desire Decipher een hele sterke plaat, (het prachtige stuk op het eind in Forlorn Hope!) maar toch gaat mijn stem uit naar Invisible Circles omdat het echt de plaat is waar heel wat mensen van zouden moeten leren. zit zelf al jaren in de jeugdzorg en kan met absolute zekerheid zeggen dat deze plaat perfect weergeeft waar zoveel kinderen mee kampen: hulde!
Vind After Forever geen slechte plaat, en vind de intro's van oa Evoke en Discord prachtig maar op den duur gaan bepaalde zanglijnen me wel zodanig irriteren dat ik het dan eigenlijk niet kan opbrengen om verder te luisteren. had hetzelfde met Remagine, super stukjes als Living Shields, Come en Strong maar verder?
|
|
|
Exordium
 MissMiserable
|
|
|
The Unknown
 Intermediate Join Date: 5/21/2004 Posts: 419 Location: Rotterdam
|
|
Posted: February 4, 2021 22:51:33
|
|
|
Quoted From Irems Dream: Ik vind naast Prison Of Desire Decipher een hele sterke plaat, (het prachtige stuk op het eind in Forlorn Hope!) maar toch gaat mijn stem uit naar Invisible Circles omdat het echt de plaat is waar heel wat mensen van zouden moeten leren. zit zelf al jaren in de jeugdzorg en kan met absolute zekerheid zeggen dat deze plaat perfect weergeeft waar zoveel kinderen mee kampen: hulde!
Vind After Forever geen slechte plaat, en vind de intro's van oa Evoke en Discord prachtig maar op den duur gaan bepaalde zanglijnen me wel zodanig irriteren dat ik het dan eigenlijk niet kan opbrengen om verder te luisteren. had hetzelfde met Remagine, super stukjes als Living Shields, Come en Strong maar verder?
Hier ben ik het helemaal mee eens, wat betref AF en IC. Bepaalde zanglijnen vallen te vaak in herhaling en ik vind het nieuwe album buiten nummer als Discord, Dreamflight, Withering Time toch niet zo sterk als ik in eerste instatie dacht, ik was tijdens de eerste luisterbeurt veel enthousiaster dan dat ik nu over deze plaat ben. En IC blijft nog steeds mijn absolute favoriet, dit album lijkt maar niet te vervelen...
|
|
|